Hier hebben wij een aantal werkplekken van Menzis/Ardyn uit.
Nu is er 1 thin client defect geraakt en willen we een andere neerzetten.
In Internet Explorer is de isa als proxy opgegeven en zijn de gebruikersnaam en wachtwoord opgeslagen, zo kunnen ze meteen het internet op.
De mensen loggen in op een beveiligde pagina dmv een token generator, dit gaat allemaal goed.
Wanneer ze dan Powerfuse willen starten komt de volgende melding:

Nu kan ik daar gewoon weer de gebruikersnaam en wachtwoord voor de ISA opgeven, maar dit lijkt me niet de bedoeling.
De melding komt ook elke keer als je powerfuse start terug...
De helpdesk van het bedrijf wist zich er ook geen raad mee.
Het vreemde is dat de thin clients die wel werken exact hetzelfde geconfigureerd zijn.
De ICA client wordt vanaf het web geinstalleerd, maar volgens de helpdesk is de versie gelijk gebleven de afgelopen tijd.
Iemand een idee?
Nu is er 1 thin client defect geraakt en willen we een andere neerzetten.
In Internet Explorer is de isa als proxy opgegeven en zijn de gebruikersnaam en wachtwoord opgeslagen, zo kunnen ze meteen het internet op.
De mensen loggen in op een beveiligde pagina dmv een token generator, dit gaat allemaal goed.
Wanneer ze dan Powerfuse willen starten komt de volgende melding:
Nu kan ik daar gewoon weer de gebruikersnaam en wachtwoord voor de ISA opgeven, maar dit lijkt me niet de bedoeling.
De melding komt ook elke keer als je powerfuse start terug...
De helpdesk van het bedrijf wist zich er ook geen raad mee.
Het vreemde is dat de thin clients die wel werken exact hetzelfde geconfigureerd zijn.
De ICA client wordt vanaf het web geinstalleerd, maar volgens de helpdesk is de versie gelijk gebleven de afgelopen tijd.
Iemand een idee?