Toon posts:

[Crystal Reports] probleem met juiste waarde returnen

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik zit hier met het volgende:

Het gaat hier om producten, bijvoorbeeld een stuk ijzer wat op dit moment in de LAS bewerking zit, de volgende bewerking kan zagen zijn.

De situatie kan er als volgt uit zien:

Productnr BewerkingID Bewerkingnaam
1 20 LAS
2 10 LAS
3 40 ZAAG
4 20 ZAAG

De desbetreffende bewerkingid tabel heeft nummers van 10 tot 160 in tientallen.
Elk nummer kan gekoppeld zijn aan een bewerkingsnaam.

Ik moet het hoogste nummer hebben wat relevant is voor dat product.

Een product is gelinkt met een stuk of 3 bewerkingsfases, drie onderliggenden zijn bijvoorbeeld volgende of eerdere fases.

Nou heb ik geprobeerd om een formule te maken als volgt:

Maximum({bewerkingid})
alleen dan geeft ie de hoogste waarde in totaal weer, in dit geval 160, terwijl voor het product alleen 10,20,30,40,50,60 relevant zijn.

Iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
probleem is inmiddels opgelost.
Nu ik het zo teruglees redelijk warrig verhaal, goed het was nog vroeg. :P

kan een slotje krijgen dus.

Verwijderd

Hi,

Dit hoort helemaal niet bij an4rk1's topic. Maar ik wil geen nieuwe topic aanmaken voor maar 1 vraag.
Ik heb vandaag Crystal Reports 11 (Professional) geinstalleerd.
Kan ik met deze versie ook een raport aan aan mijn .net vb applicatie voegen? Of heb ik Crystal Reports Developer voor nodig?

Alvast bedankt,

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Een slotje is niet nodig op een topic als je je oplossing hebt. Zie daarvoor ook onze faq betreffende topiceinde.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:04:
Hi,

Dit hoort helemaal niet bij an4rk1's topic. Maar ik wil geen nieuwe topic aanmaken voor maar 1 vraag.
Toch is het ook niet de bedoeling om dan compleet verschillende vragen in een topic te stellen; een eigen topic kan helemaal geen kwaad mits het voldoet aan de Programming Beleid Quickstart (Let daar dus wel op als je een nieuw topic start, en let daarbij ook op Waar hoort mijn topic?).
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:04:
Ik heb vandaag Crystal Reports 11 (Professional) geinstalleerd.
Kan ik met deze versie ook een raport aan aan mijn .net vb applicatie voegen? Of heb ik Crystal Reports Developer voor nodig?
Had je dat niet beter kunnen uitzoeken voordat je het aanschafte/installeerde? ;)

Alsnog op slot dus :P

[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 24-04-2007 17:18 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.