Toon posts:

New x1950 Pro?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel gezeur en gekloot met mijn x1950 pro heb ik hem toch maar (weer) teruggebracht en ik kreeg een nieuwe maar hij ziet er nu weer anders uit (goed teken want die oude had veel problemen hij ziet er op het moment preccies utzelfde uit als een x1950gt, appart... dat wel, even testen.

Ik vraag me nou af... waar zijn de VRM's gebleven???

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/content_images/news_images/x1950gt_boardshot.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 10:03 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit plaatje is in ieder geval een X1950GT :P

En mbt VRM - die complex van MOSFETs, condensatoren en een paar spoelen rechts (zeg maar alles wat niet door heatsink afgedekt wordt) lijkt verdacht op een VRM :z

Maareh - wat is je vraag nou eigenlijk?

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Topicstarter
Waar de VRM's zijn gebleven en of ik geen problemen krijg met VRM koeling als ik mijn VF900 hierop gooi?

en btw>> als iemand nog een oude X1950 Pro heeft en behoefte heeft aan een VRM heatspreader met extra alluminium blocks erop, ik wil um wel kwijt voor neit veel geld...

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-07 07:17
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 10:36:
Waar de VRM's zijn gebleven en of ik geen problemen krijg met VRM koeling als ik mijn VF900 hierop gooi?
Zoals dion_b zegt: die bult electronica rechts op het plaatje (dus niet onder de koeler) IS de vrm. Wat jij bedoelt met VRM zijn waarschijnlijk de smd componentjes op de oudere kaarten. Hier hebben ze de smd componenten vervangen door 'normale' componenten. Deze kunnen 'veel' beter tegen warmte.