Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Misschien dat Nvidia nog steeds niet echt denderende drivers uitgebracht heeft?
Kijk anders even in de Meuktracker naar de laatste versie.
Kijk anders even in de Meuktracker naar de laatste versie.
Er staat niet bij onder welke settings, je deze spellen speelt apart van dx9.
Bij cod 2 is het zo Antialiasing + 8800 + vista = grijs beeld,
je moet het in het spel uitzetten maar in het nvidia control panel aan.
Bij cod 2 is het zo Antialiasing + 8800 + vista = grijs beeld,
je moet het in het spel uitzetten maar in het nvidia control panel aan.
lol sorry maar nvidia control panel?
hehe hoe bedoel je(A)
Dus je bedoelt AA uitzetten ingame dan zou die het wel meoten doen?
en bij SCDA kan ik bijna alles niet aanpassen qua graphics in de game.
hehe hoe bedoel je(A)
Dus je bedoelt AA uitzetten ingame dan zou die het wel meoten doen?
en bij SCDA kan ik bijna alles niet aanpassen qua graphics in de game.
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Misschien moet je eerst even jezelf inlezen voordat je hier een topic gaat openen ? 
• Nvidia Control Panel
• Googlez0r
Want als je niet weet wat het control panel is, miss moet je dan eerst wat algemene kennis gaan opdoen ?
(niet als een bash bedoelt, gewoon als advies om in de toekomst problemen zelf beter op te kunnen lossen ?
)
• Nvidia Control Panel
• Googlez0r
Want als je niet weet wat het control panel is, miss moet je dan eerst wat algemene kennis gaan opdoen ?
ik en lezen omg altijd zelfde verhaal hierNotna schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:16:
Misschien moet je eerst even jezelf inlezen voordat je hier een topic gaat openen ?
• Nvidia Control Panel
• Googlez0r
Want als je niet weet wat het control panel is, miss moet je dan eerst wat algemene kennis gaan opdoen ?(niet als een bash bedoelt, gewoon als advies om in de toekomst problemen zelf beter op te kunnen lossen ?
)
Mjah als je zo'n rig aanschaft, mogen we toch lijden dat je er ook iets of wat een hart voor hebt? Laat staan de basiskennis (of de moeite om die op te doen) om met je bak goed te werkenfingerhead schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:20:
[...]
ik en lezen omg altijd zelfde verhaal hier
De meeste mensen deugen!
Eh, er is maar een die daar wat aan kan doenik en lezen omg altijd zelfde verhaal hier
Op GoT verwachten we wel degelijk eigen inzet en leeswerk, ook voor mensen met het geld om een 8800GTX te kopen...
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()