Internet Explorer probleem bij aanklikken

Pagina: 1
Acties:

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-06 15:03
Als ik op het icoon klik krijg ik een scherm van waar ik het mee wil openen (kladblok, paint etc)
En als ik eigenschappen klik krijg ik de internet opties te zien.

Ik wil dat ie het gelijk normaal doet.

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Muisknoppen omgedraaid misschien?

• Mangafan2
Nee het is echt de koppeling zelf =/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wat is 'het icoon'? Die op bureaublad, in je quicktray, in je startbalk, de executable zelf? Wat als je klikt op een link in bijv. een mailtje?

En als je de 'snelkoppeling' op je bureaublad bedoelt: wat gebeurt er als je zelf een verwijzing naar iexplore.exe aanmaakt? Wat is er recent verandert, zoals windowsupdates of andere installaties? (Andersom heb je juist met de nieuwste patches kans dat de boel 'vanzelf' gerepareerd wordt) En ook belangrijk: welke IE-versie en welk OS heb je eigenlijk :P

Kortom: geef ajb even wat meer info, misschien kunnen we dan wat meer zeggen.

Edit: trouwens kan het - afhankelijk van je OS - geen kwaad om even de IE-knop via de eigenschappen van je bureaublad te verwijderen en terug te plaatsen.

[ Voor 25% gewijzigd door F_J_K op 24-04-2007 08:54 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Echt alleen bij IE? Ik heb onder XP heel af en toe dat de linker muisknop doet alsof hij de rechter is. Gewoon even de rechter indrukken en daarna gelijk de linker en het is gefikst :)

• Mangafan2
Sorry ik ben noob =( heb gewoon de toepassing uit het mapje Internet Explorer opnieuw een snelkoppeling van gemaakt.
Bedankt voor de tijd
Pagina: 1