Toon posts:

[VISTA] Naar OEM key veranderen zonder herinstalatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers!

Nu heb ik windows vista ultimatie geinstalleerd met 1 of andere key die niet geaccepteerd word (illegaal :'( ) maar er is nu een OEM versie (ook ultimate) onderweg naar mijn huis en vroeg ik me af of ik Vista nu opnieuw moet installeren of dat ik die key gewoon kan invoeren waar je je key opnieuw kan invoeren...

Iemand ervaring mee?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Volgens mij kan je gewoon de legale key inkloppen en dan reggen.
Zou moeten werken.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 05:25
Volgens mij heeft Vista gewoon een optie om je key te veranderen, even googlen dus.

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-02 19:25
Inderdaad, met Google vind je een hoop resultaten.

Maar ook via Control Panel > System, zie onderaan "Change product key".

Verwijderd

Topicstarter
Ja, je kan heel makkelijk je key gewoon veranderen.
maar ik bedoel, heb je voor een OEM installatie misschien niet een andere setup nodig, of iets. Of ziet hij dat gewoon zelf, en vind VISTA het allemaal best zolang het maar een legale key is. Zo te horen moet dat dus wel lukken.

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-02 05:25
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 09:59:
Ja, je kan heel makkelijk je key gewoon veranderen.
maar ik bedoel, heb je voor een OEM installatie misschien niet een andere setup nodig, of iets. Of ziet hij dat gewoon zelf, en vind VISTA het allemaal best zolang het maar een legale key is. Zo te horen moet dat dus wel lukken.
Als het maar een legale key is gaat Vista niet moeilijk doen ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja, en nu nog iets...
vind dus net uit dat het voor vista NL is... gaat dat werken op de engelse? nu ik toch een heel topic gemaakt hebt...

Verwijderd

mm, het zou kunnen dat die keys taal gebonden zijn ofzo maar ergens denk ik van niet :)
aangezien er zogenaamde MUI Packs te verkrijgen zijn om je systeem te vertalen van de ene taal naar de andere..

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Volgens mij kan je beter even ergens anders je problemen met illegale software oplossen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.