Ik had al is eerder gerommeld in geavanceerde beveiligingsinstellingen en heb het nooit helemaal begrepen
. Wou graag instellen zodat ik alles beheer en geen enkel ander account (k'zou nog wel in veilige modus willen werken)
Dit keer kwam ik door een stomme actie in de problemen ( was de eigenaar en de machtiging aan het opniew instellen en toepassen zonder erbij na te denken)
... gevolg : windows starte heel traag en wou amper services starten.
Dit had ik al is eerder gehad, maar kon het toen niet verhelpen
.
Nu had ik een aantal accounts (waaronder Iedereen) een volledige machtiging gegeven en toen was alles weer ''normaal''.
Behalve dat de machtigingen een zooitje was. Dus ik probeerde vervolgens met systeemherstel, maar geen resultaat (blijkbaar worden die instellingen niet terug gedraaid).
Info :
Ik snap niet waarom ik het niet meer kan terugdraaien op de ''oude settings''
En hoe kan het dat de groep Iedereen wel ervoor zorgt dat het weer normaal werkt en MAKER EIGENAAR of Lokale Service niet ?
Wil graag mijn beleid & machtigingen in orde hebben en dit keer ook met enige logica of iig iets in die richting.
Ik ben nogal moeilijk te volgen (heb het al vaker gehoord) maar heb geprobeert het zo duidelijk mogelijk over te laten komen, zo niet geef maar een gil
[iNSaNiTi]
Dit keer kwam ik door een stomme actie in de problemen ( was de eigenaar en de machtiging aan het opniew instellen en toepassen zonder erbij na te denken)

Dit had ik al is eerder gehad, maar kon het toen niet verhelpen

Nu had ik een aantal accounts (waaronder Iedereen) een volledige machtiging gegeven en toen was alles weer ''normaal''.
Behalve dat de machtigingen een zooitje was. Dus ik probeerde vervolgens met systeemherstel, maar geen resultaat (blijkbaar worden die instellingen niet terug gedraaid).
Info :
- Windows Xp Pro SP2 NL
- Computernaam : PC
- Werkgroep : 2007
- Hardwareprofiel : iNSaNiTi
- Ingelogd als : iNSaNiTi
- - Administrators (PC\Administrators) -Volledig Beheer- -Niet Overgenomen-
- - iNSaNiTi (PC\Administrator) '' ''
- - SYSTEEM'' ''
- Niks
- Administrators (PC\Administrators)
Ik snap niet waarom ik het niet meer kan terugdraaien op de ''oude settings''
En hoe kan het dat de groep Iedereen wel ervoor zorgt dat het weer normaal werkt en MAKER EIGENAAR of Lokale Service niet ?
Wil graag mijn beleid & machtigingen in orde hebben en dit keer ook met enige logica of iig iets in die richting.
Ik ben nogal moeilijk te volgen (heb het al vaker gehoord) maar heb geprobeert het zo duidelijk mogelijk over te laten komen, zo niet geef maar een gil
[iNSaNiTi]
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz