[XBOX] Seagate 500gb Hdd Resulteert In Rood/Groen Knipperen

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mask
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07-2020
Ik bezit een 5035 geflashte Xecuter2.x Pro gemodificeerde xbox1 die ik een aantal jaren geleden heb gekocht. Tot vorige week, had ik een 120GB Western Digital HDD die ik had vervangen destijds. Een paar dagen geleden begon deze schijf ineens vreemd te reageren.. Bestanden raakten verloren, ik hoorde klik-geluiden (is altijd een slecht teken Razz) en ik besloot dat het tijd was om een vervangings schijf te halen.

Ik kocht mezelf een Seagate Barracuda 500GB disk, heb hem ingesteld op Cable Select. Ik backte al mijn bestaande bestanden op naar mijn PC via FTP, opende de XBOX, verving de schijf met de 500GB, plaatste mijn Slayers 2.7 disc in de DVD speler, starte de XBOX op en kreeg het normale "Xecuter2 Config Live Loading.." bericht. Hierna kwam geen normale blob en mijn Eject knop begon Rood/Groen te knipperen. Ik kan niet bij het Slayers menu komen, maar wanneer ik mijn oude 120GB harde schijf (unlocked trouwens) terug plaats, komt mijn oorspronkelijke UnleashX dashboard weer mooi terug.

Op advies heb ik de modchip geflashed met een LBA48 .67 bios, maar dit resulteerde in exact hetzelfde..

Ik waardeer elk idee die jullie misschien hebben. Ik weet niet meer waarom ik niet gewoon bij het Slayers menu uitkom. Ik moet toegeven dat het een aantal jaren geleden is dat ik voor het laatste een nieuwe schijf in mijn Xbox heb gestopt, maar het zou niets anders moeten zijn van de manier die ik eerder heb beschreven, toch? Alvast bedankt voor jullie reacties!

edit:
probleem opgelost door nieuwe harde schijf (zelfde model + merk) op te halen

[ Voor 3% gewijzigd door Mask op 24-04-2007 08:11 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
Verkeerde subforum + dat we sowieso geen support geven op gemodde consoles, dus deze gaat dicht :)

Dit topic is gesloten.