Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PS] "defect" én "in gebruik", wat invullen?

Pagina: 1
Acties:

• NoControl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-06 00:38
Kort vraagje: bij de betrouwbaarheidsenquête kan je voor een product kiezen uit "defect" en "in gebruik". Ik heb een DVD-brander die defect is: hij leest & schrijft bepaalde merken schijfjes niet meer die het in een andere DVD-brander (zelfde merk, model & firmware, ander exemplaar) wel perfect doen. Ik gebruik het defecte exemplaar echter nog. Afgezien van twee merken van schijfjes waar hij problemen mee heeft werkt het apparaat immers nog perfect. Moet ik dit noteren als "defect" of als "in gebruik"?

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-11 14:44
Als je het echt als een probleem ziet, en je de drive er niet voor zou kopen dan zou ik het een defect noemen. Misschien ook meer wat de winkel ervan zegt, als die het defect noemt (wel wil omruilen voor nieuwe als het binnen garantie is) lijkt het me defect. :)

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Wanneer een product niet naar verwachting functioneerd is een product defect. Dat jij het defecte product nog gebruikt is je eigen afweging. :) Defect noteren lijkt mij de juiste keuze.