Toon posts:

wat zou jij met 3000 euro doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee tweakers!

Mijn huidige game is na vele jaren trouwe dienst (en vele upgrades ;-D ) nu toch echt aan vervanging toe. Ik heb altijd wel mijn eigen pc's gebouwd, maar moet eerlijk bekennen dat ik de laatste jaren niet echt fanatiek de harware wereld in de gaten heb lopen houden..
vandaar dus de vraag: kunnen jullie me ff snel up to date brengen / hoe zou jij je gamebak inrichten met +/- 3000?!?
achtergrond info:
- naast een leuk servertje (oa. fileserver, gameserver etc, etc.) heb ik ook een laptop (email, office etc etc.), dus het systeem is echt alleen maar voor te gamen. performance boven alles!
- 3000 euro is een richtbedrag, beetje erboven (max. 500) of beneden is ok ;)
- ik zat zelf te denken aan een dual of quadcore (met oog op toekomst?? meningen??) met lekker veel geheugen (8gb ofzo) met leuke videokaarten (ati/nvidea? not sure..) aan elkaar geknoopt met SLI,
raid 0 voor de high-performance hdd's (tips anyone??)
enfin, you get the point. ..

Dus lieve tweakers, doe mij een lol, en doe je ogen even dicht, stel je voor dat je met een gevulde portomenee naar je favo pc winkel gaat (vanwege dat leuke meisje?!? :p ) en je zegt:

Alvast bedankt!

gr. sponder.

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

:O
Modbreak:Wil je dit soort reacties voortaan weg laten? :)
Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

[ Voor 97% gewijzigd door Thandor op 23-04-2007 23:50 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

.. laat maar .. iets over FAQ enzo....

[ Voor 78% gewijzigd door Frentik op 23-04-2007 23:48 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Verwijderd

Dit is gelovensmij niet helemaal de bedoeling en ik vermoed dat er snel een slotje op gaat komen.

Tja... SLI vind ik persoonlijk overbodig omdat niet alle spelen het ondersteunen en je later voor minder betere prestaties kan kopen. Quadcore is wel nice :D

Intel Q6600.
gigabyte DS4
2GB pc6400 in dualchannel
8800GTX

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-01 12:15

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Stel, ik ben hier nieuw, maar ook en beetje lui. Ik ga naar tweakers.net (vanwege die leuke mods?) en zeg:

Wat heb je er zelf aan gedaan?

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-01 13:14

jotheman

Was like that when I got here!

Ik zou ervan op vakantie gaan.

I see dead pixels...

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:31

Yor

Yor1313#2571

Ik zou de helft uitgeven aan een leuke pc en de rest overmaken op de bankrekening van ondergetekende...

Nee, ff serieus, ik zou een leuk systeempje kopen, maar geen übercore...immers over een kleien ze s maanden is het toch alweer verouderd. Beter nu een degelijke randapparatuur, scherm en opticals etc kopen en een videokaart minder dan straks twee oude kaarten en een gare tft..

Mvg Yor

http://yor.minitroopers.com

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:51

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?. Voorgenoemde sticky bevat een aantal eisen waar dit topic niet aan voldoet. Zodoende gaat dit topic op slot.

Pak er eens wat benchmarks en reviews bij. Lees deze en maak op basis daarvan een keuze. Uiteraard kun je ook nog ervaringen op zowel GoT als in de Tweakers.net Productsurvey opzoeken om te kijken of er veel problemen met bepaalde onderdelen voorkomen. :)

Benchmarks zijn prima te vinden op sites zoals Anandtech, X-Bit Labs en Tom's Hardware (met o.a. de CPU en VGA Charts). Het kan ook geen kwaad om even het nieuws (de het oude 'nieuws) te lezen op de Tweakers.net Frontpage ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.