pointers/presenters

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
[PW] is het misschien een goed idee om een aparte categorie te maken voor pointers en/of presenters? nu moet je ze zoeken onder afstandbedieningen en overige invoerapparatuur enz.

ik heb geen inzage in hoe 'hot' deze items zijn, om een verandering te rechtvaardigen. Ik vind het moeilijk om deze producten te vergelijken omdat ik het idee heb dat er overal wel een paar zouden kunnen staan.

[ Voor 0% gewijzigd door joppe.s op 23-04-2007 23:52 . Reden: vergeten PW voor de titel te zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de populariteit van dergelijke items dusdanig gering is dat het geen categorie verantwoordt. Als we op die schaal gaan uitsplitsen, dan zie je door de categoriën de producten niet meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten03
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06-2021
Absoluut. Zoek eens op presenter, ze staan overal en nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe.s
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-03 17:38
Na een aantal jaren weer op zoek naar een goeie/goedkope presenter en wie schetst mijn verbazing, ik kan er nog steeds niet goed op zoeken.

Kom op pricewatch-redactie, op z'n minst een filter onder invoerapparatuur dan? Heel veel studenten en trouwens ook werkende mensen moeten regelmatig presentaties geven, een goede presenter is echt geen luxe. Het is zo veel handiger als je presenters a-la andere hardware als lijstje onder elkaar kan zetten.

doelgroep is eigenlijk iedereen die ergens wel eens een presentatie geeft, en de it-inkopers die deze dingen moet aanschaffen voor hun bazen.