Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Geposte posts bekijken na afwezigheid

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hai,

Al een tijdje loop ik met dit idee rond en ik weet niet of het mogelijk is om het te implementeren. :)

Ik zou graag willen zien, dat als ik terug kom op GoT, dat de posts die bijv. in PSGG geplaatst zijn terwijl ik weg was, overzichtelijk weergegeven worden in een rijtje onder elkaar.

Je kan natuurlijk op het rode mapje klikken op elke thread waarin posts zijn gepost, maar dat is niet erg handig. Het lijkt mij een veel handigere optie om in te kunnen stellen voor welk fora je wilt zien wat er allemaal gepost is terwijl je weg was.

Zo hou je het overzicht voor je zelf. :)

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
De 3 fora in je myreact voldoen niet? En active topics met forumfilter ook niet? Ik gebruik altijd een combinatie van beide: eerst de belangrijkste fora via myreact en dan via de active topics met forumfilter. Verveel ik me dan nog, pak ik de active topics zonder filter.

• DaannO
cowgirl schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:17:
De 3 fora in je myreact voldoen niet? En active topics met forumfilter ook niet? Ik gebruik altijd een combinatie van beide: eerst de belangrijkste fora via myreact en dan via de active topics met forumfilter. Verveel ik me dan nog, pak ik de active topics zonder filter.
Dat heb ik idd ook. Echter gaat het me om het overzicht. :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dat heb ik idd ook. Echter gaat het me om het overzicht. :)
Dat overzicht heb je dan toch ook per subforum :? Of bedoel je wat anders?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

de GoT-tracker :?
Ik weet anders ook niet wat je bedoelt. :P

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Hij wil gewoon een link hebben waar de laatste tig replies van een forum staan in een grote lijst onder elkaar, hetgeen uiteraard ubersimpel te proggen is snap ik er het nut niet zo van, je complete context is weg.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• DaannO
moto-moi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:37:
Hij wil gewoon een link hebben waar de laatste tig replies van een forum staan in een grote lijst onder elkaar, hetgeen uiteraard ubersimpel te proggen is snap ik er het nut niet zo van, je complete context is weg.
Dat idd. Ik vind dat wel mee vallen qua context. Als alles per titel gerangordend is dan weetje wel wat er in de context gezegd wordt. Hierdoor lijkt mij het makkelijker om alles te volgen. :)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

moto-moi schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:37:
oh replies :X

context is idd weg en snap ook niet wat het nut is van alle replies in topics lezen waar je zelf niet in heb gepost ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• DaannO
BtM909 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:03:
[...]

oh replies :X

context is idd weg en snap ook niet wat het nut is van alle replies in topics lezen waar je zelf niet in heb gepost ;)
Als mod moet je het juist begrijpen. Stel je wilt alle topics volgen in een bepaald forum en ook alle post controleren op inhoud. Als je dan per forum en topic titel alle nieuwe posts onder elkaar hebt dan weetje precies wat er gepost is en bij nieuwe threads waar het over gaat omdat alle posts van oud naar nieuw onder elkaar staan?!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat kan, in topics waar jij gepost hebt, via deze link:
http://gathering.tweakers...nd/poster/118532/messages

Dan kun je op de datum van de post klikken, waarna je alle na jou geposte berichten in dat topic kunt lezen.

Verder zie ik niet wat er niet werkt aan de functionaliteit van het rode mapje? Dat doet toch precies wat jij wil?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
Of misschien beter :
Op alle posts die later gepost werden dan dat jij ingelogt was
(Bv user weg om 13.40, nieuwe post 13.41) rond de reactie een rood kadertje zetten.
Ipv border=black, border=red.

Dan kom je in het topic terecht, zie je zwarte kader rond reacties ==> heb je al gelezen
zie je rood kader rond reacties ==> nog niet gelezen.

Is het zoiets dat je bedoelt, DaannO ?

Btw, ik ben voor z'on feat :)

[ Voor 6% gewijzigd door software op 25-04-2007 12:52 ]

• DaannO
Dan kom je in het topic terecht, zie je zwarte kader rond reacties ==> heb je al gelezen
zie je rood kader rond reacties ==> nog niet gelezen.
Dat zou idd ook een optie kunnen zijn. Mijn idee was dat je een apart knopje zou krijgen waarin je alle nieuwe posts zou zien, maar dit is eigenlijk het zelfde maar dan per topic. :)

• software
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-01 09:26
DaannO schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:02:
[...]

Dat zou idd ook een optie kunnen zijn. Mijn idee was dat je een apart knopje zou krijgen waarin je alle nieuwe posts zou zien, maar dit is eigenlijk het zelfde maar dan per topic. :)
Mmm ja,
persoonlijk denk ik dat het werken zonder dat knopje handiger is.
Je komt op de pagina, en direct zie je wat je nog niet gelezen hebt.
Het klikt irritant op steeds te klikken op het knopje.
Maar ja, dat is mijn mening :)

En dan via voorkeuren, deze feat aan/uit zetten

[ Voor 4% gewijzigd door software op 25-04-2007 13:12 ]

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DaannO schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:18:
[...]

Als mod moet je het juist begrijpen. Stel je wilt alle topics volgen in een bepaald forum en ook alle post controleren op inhoud. Als je dan per forum en topic titel alle nieuwe posts onder elkaar hebt dan weetje precies wat er gepost is en bij nieuwe threads waar het over gaat omdat alle posts van oud naar nieuw onder elkaar staan?!
Juist niet, want wat moto al uitlegde, je bent de hele context kwijt :) Ik gebruik persoonlijk de GoT Tracker, maar er zijn genoeg mogelijkheden om de topics in de gaten te houden :)

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

DaannO schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:15:
(...) Je kan natuurlijk op het rode mapje klikken op elke thread waarin posts zijn gepost, maar dat is niet erg handig.
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat daar zo onhandig is :) ? Je kan met behulp van active topics i.c.m. ?data[forum_filter]=(...) alle combinaties van fora bij elkaar krijgen in bookmarks die je maar wilt, en als je vanaf de reacties leest waar het rode mapje je naartoe brengt, dan kom je toch vanzelf langs alle nieuwe reacties?

DM!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Meer dan http://gathering.tweakers...ivetopics?data[onlynew]=1 kan ik er niet van maken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Spider.007 op 10-06-2007 17:18 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.