Hallo ,
Ik zit met het volgende :
Ik ben een student en heb rond de 500 chat genoten waarmee ik chat met het
bekende programma ''Live Messenger''. Alles werkte tot vorig jaar December. Ik
merkte na een Nieuwe Windows Installatie dat alles goed werkte alleen MSN
deed bijzonder irritant. Als bijvoorbeeld iemand met mij aan het praten was
moest ik eerst een minuut wachten totdat ik kon typen. Als iemand on-line kwam
krijg je normaal gesproken een schermpje van ''Degene is online'' , dit kreeg ik
plotseling niet meer en als ik het kreeg liep mijn systeem zo vast als een muur.
Wat heb ik eraan gedaan :
Met hotmail erover gemailt hoe dit kan. Die sturen mij een hele lijst met standaard
Instellingen en hebben er eigenlijk geen verklaring voor waarom het bij mij nu zo
ontzettend traag werkt.
Buiten Hotmail gevraagt te hebben heb ik mijn pc al verschillende keren helemaal
opnieuw geinstalleerd maar het heeft niks geholpen. Via een andere pc ingelogt en
hiermee hetzelfde probleem. Ik heb nog een ander MSN adres met 14 personen er in
en hiermee duurt het zelfs nog langer.
Kunnen jullie mij helpen ?
Alvast bedankt
Ik zit met het volgende :
Ik ben een student en heb rond de 500 chat genoten waarmee ik chat met het
bekende programma ''Live Messenger''. Alles werkte tot vorig jaar December. Ik
merkte na een Nieuwe Windows Installatie dat alles goed werkte alleen MSN
deed bijzonder irritant. Als bijvoorbeeld iemand met mij aan het praten was
moest ik eerst een minuut wachten totdat ik kon typen. Als iemand on-line kwam
krijg je normaal gesproken een schermpje van ''Degene is online'' , dit kreeg ik
plotseling niet meer en als ik het kreeg liep mijn systeem zo vast als een muur.
Wat heb ik eraan gedaan :
Met hotmail erover gemailt hoe dit kan. Die sturen mij een hele lijst met standaard
Instellingen en hebben er eigenlijk geen verklaring voor waarom het bij mij nu zo
ontzettend traag werkt.
Buiten Hotmail gevraagt te hebben heb ik mijn pc al verschillende keren helemaal
opnieuw geinstalleerd maar het heeft niks geholpen. Via een andere pc ingelogt en
hiermee hetzelfde probleem. Ik heb nog een ander MSN adres met 14 personen er in
en hiermee duurt het zelfs nog langer.
Kunnen jullie mij helpen ?
Alvast bedankt