Toon posts:

Welke aders netwerkkabel

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het kan zijn dat deze vraag al gesteld is, maar ik heb erg veel haast met het antwoord. Mijn excuus dus voor dit snelle topic.

De vraag:

Welke aderen worden er gebruikt in een netwerkkabel?

Waarom deze vraag?

Ik moet vanavond nog een netwerkje aansluiten, alleen de trekkers van de kabels hebben maar 1 kabel per plek getrokken. Nu moet er dus op 1 kabel telefonie en netwerk op aangesloten worden. Als het goed is heeft een netwerkverbinding maar 4 aders nodig en ik wil weten welke.

Nogmaals mijn excuus voor dit topic

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:46

Onbekend

...

Na even Googlen kom je vast op http://www.hardwarebook.i.../1000Base-T_Straight_Thru uit.....

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En dit staat ook in de faq. FAQ - Netwerken , simpelweg scrollen tot je een plaatje ziet. :P

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Dank, pin 1,2,3 en 6 dus.

Topic kan weer dicht ;)

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:28

sanzut

It's always christmas time

Op deze manier kan je alleen PC2PC doen, en niet PC2HUB, ben je jezelf daarvan bewust?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat is niet waar, bij zowel cross als straight hoef je alleen maar aders 1,2,3 en 6 te gebruiken voor je 100 mbit netwerkje, het verschil tussen cross en straight zit hem niet in het aantal aders.

{signature}

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Basic, Manual, Search.
Topic kan weer dicht
Topic wordt gesloten omdat je het zelf makkelijk had kunnen vinden, niet omdat het 'opgelost' is. Zou verstandig zijn om nog een keertje de FAQ door te lezen.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.