Toon posts:

Plaatjes uit cookies en filmpjes opslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet precies of de volgende vragen hier goed staan, maar ik denk van wel.

Ten eerste een vraag over plaatjes in cookies. Als het goed is, worden van alle websites die je bezoekt cookies opgeslagen op de harde schijf (als de cookies aanstaan natuurlijk). Nu zou ik willen weten of er een programmaatje is dat uit de cookies de afbeeldingen haalt die ertussen opgeslagen zitten en waarbij ik deze eventueel op kan slaan.

Dan een vraag over filmpjes op internet. Op sommige sites kun je filmpjes bekijken, eventueel in een eigen te kiezen player. Opslaan is echter niet mogelijk (op sommige sites wellicht omdat ze de filmpjes niet af willen staan). Is er echter wel een mogelijkheid om deze filmpjes als avi bijvoorbeeld op de harde schijf opgeslagen te krijgen? Niet om hiermee het illegale pad te betreden, maar soms kan het wel handig zijn :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Bij cookies zitten geen plaatjes ;)

Voor die filmpjes: diegene in flash : videodownloader extension voor Fx

Voor de rest Google je op ASX streamripper oid.

Overigens zit je in het verkeerde subforum

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Topicstarter
Snake schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:48:
Bij cookies zitten geen plaatjes ;)
hmm dat is jammer :( ik dacht van wel en zo nog wat afbeeldingen terug te halen van sites die niet meer beschikbaar zijn...
Voor die filmpjes: diegene in flash : videodownloader extension voor Fx

Voor de rest Google je op ASX streamripper oid.

Overigens zit je in het verkeerde subforum
Dan zal ik daar eens op googlen. Sorry voor het verkeerd posten. Ik wil een mod dan ook bij deze verzoeken om het topic in de juiste categorie te zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
Het filmgebeuren is inmiddels opgelost: met Stream Down en Net Transport is in principe elk filmpje te streamen :)

Als jullie zeker weten dat er geen plaatjes uit de cookies of temporary internet files te halen zijn (en jullie zullen dat ongetwijfeld zeker weten), houdt ook dat verhaal bij deze op en mag dit topic dicht.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:54:
Het filmgebeuren is inmiddels opgelost: met Stream Down en Net Transport is in principe elk filmpje te streamen :)

Als jullie zeker weten dat er geen plaatjes uit de cookies of temporary internet files te halen zijn (en jullie zullen dat ongetwijfeld zeker weten), houdt ook dat verhaal bij deze op en mag dit topic dicht.
In je temporary items zullen wel wat plaatjes staan. Kijk maar eens naar de directory van de cache.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-12 14:28

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan kan je net zo goed een search /zoek actie uitvoeren vanuit start. filter op afbeeldingen en zoek alleen in de temp map. Kopieer naar gewenste map en wis tijdelijke bestanden. Daar heb je geen progje voor nodig.
Pagina: 1