Ik heb problemen om windrop als een service te laten werken, ik ben hier nu al een aantal dagen mee bezig maar wat ik ook probeer ik krijg aldoor de melding ' userfile not found'.
Ook heb ik het geprobeerd met een programma als FireDaemon. Maar deze blijft het proberen, maar geeft ook de fout userfile not found.
In de Readme van windrop wordt gezegd start de bot eerst doormiddel van command prompt met behulp van runonce.bat. Dit werkt prima.
In de Readme van ioBanana v2.0 staat dat als ik de bot wil runnen met ioBanana dan moet ik de bot starten met: eggdrop -nt ook dit werkt.
Ik moet erbij zeggen dat ik wel heel wat verschillende windrop versies heb gebprobeerd, uiteindelijk is het gelukt met: http://eggdrop.hit.bg/ eggdrop for win ver1.6.17 + handlen32
Maar nu wil ik de bot als een service runnen zodat ik deze niet aldoor met command prompt hoef te starten.
Ik heb ik geprobeerd deze dmv een batchfile te starten, maar dit lukt ook niet.
Ook heb ik het geprobeerd met een programma als FireDaemon. Maar deze blijft het proberen, maar geeft ook de fout userfile not found.
In de Readme van windrop wordt gezegd start de bot eerst doormiddel van command prompt met behulp van runonce.bat. Dit werkt prima.
In de Readme van ioBanana v2.0 staat dat als ik de bot wil runnen met ioBanana dan moet ik de bot starten met: eggdrop -nt ook dit werkt.
Ik moet erbij zeggen dat ik wel heel wat verschillende windrop versies heb gebprobeerd, uiteindelijk is het gelukt met: http://eggdrop.hit.bg/ eggdrop for win ver1.6.17 + handlen32
Als ik dit doe werkt de bot ook.Step 7. Bot scripts
You'll need to use this to get correct announces.
Using anything else is asking for troubles.
I developped on windrop 1.6.13, 1.6.15 and 1.6.16; anything else in unsupported, but might work. I didn't try.
Make sure your eggdrop is started using "eggdrop.exe -nt" for !search and !bnc to work correctly.
Create a sitebot user and give it the "1" flag; it needs to be able to kick, chgrp, etc.
Maar nu wil ik de bot als een service runnen zodat ik deze niet aldoor met command prompt hoef te starten.
Ik heb ik geprobeerd deze dmv een batchfile te starten, maar dit lukt ook niet.