Via een bepaalde regeling (ga ik hier niet uitleggen) kan ik via school een laptop krijgen (gratis dus).
Echter zijn er een aantal 'extra opties' (waarvoor wel betaald moet worden) waar ik niet helemaal uit kan kiezen/komen.
Het 'standaard' systeem bevat:
- Behuizing zwart/zilver
- Intel Core 2 Duo T2050
- 80 Gb harddisk
- 1 Gb intern geheugen ddr2
- .. in 1 cardreader
- Lanon board
- WLAN on board 54 Mbps
- 56k6 fax modem
- DVD/CD writer
- Vga onboard met dvi
- 15,4" breedbeeld clear view tft scherm
- Battery pack met lader
- Draagtas
- Microsoft Windows XP (later met upgrade naar Vista, laptop is ook Vista compatible), Microsoft Office 2003, Norman, Nero, PSP.
De extra opties zijn (met prijzen):
€ 110,- | Uitbreiding naar 2 GB ddr dual channel intern geheugen
€ 100,- | Intel core 2 duo T5500
€ 157,- | Intel core 2 duo T5600
€ 130,- | 160 Gb harddisk ipv 80 GB harddisk
Hier kan ik dus geen keuze uit maken, ik heb al gezocht op gelijkwaardige problemen, of reviews, maar kan geen goede vergelijking maken.
Wat raden jullie aan om sowieso te nemen (voor deze prijs)? Wat is voordeliger om zelf te upgraden?
De laptop zal worden ingezet voor 'huis- tuin- en keuken- doeleinden', dus typen, internetten, foto's beetje bewerken (niet intensief), zo nu en dan een spel (ook niet intensief).
Meer informatie over de laptop heb ik niet, dus ik weet niets over het merk, model, of wat voor videokaart erin zit. Dit is alles waarmee ik (en jullie
) het moet(en) doen.
Ow, als iemand trouwens achter het merk/model kan komen, dan hoor ik dit ook zeer graag!
Echter zijn er een aantal 'extra opties' (waarvoor wel betaald moet worden) waar ik niet helemaal uit kan kiezen/komen.
Het 'standaard' systeem bevat:
- Behuizing zwart/zilver
- Intel Core 2 Duo T2050
- 80 Gb harddisk
- 1 Gb intern geheugen ddr2
- .. in 1 cardreader
- Lanon board
- WLAN on board 54 Mbps
- 56k6 fax modem
- DVD/CD writer
- Vga onboard met dvi
- 15,4" breedbeeld clear view tft scherm
- Battery pack met lader
- Draagtas
- Microsoft Windows XP (later met upgrade naar Vista, laptop is ook Vista compatible), Microsoft Office 2003, Norman, Nero, PSP.
De extra opties zijn (met prijzen):
€ 110,- | Uitbreiding naar 2 GB ddr dual channel intern geheugen
€ 100,- | Intel core 2 duo T5500
€ 157,- | Intel core 2 duo T5600
€ 130,- | 160 Gb harddisk ipv 80 GB harddisk
Hier kan ik dus geen keuze uit maken, ik heb al gezocht op gelijkwaardige problemen, of reviews, maar kan geen goede vergelijking maken.
Wat raden jullie aan om sowieso te nemen (voor deze prijs)? Wat is voordeliger om zelf te upgraden?
De laptop zal worden ingezet voor 'huis- tuin- en keuken- doeleinden', dus typen, internetten, foto's beetje bewerken (niet intensief), zo nu en dan een spel (ook niet intensief).
Meer informatie over de laptop heb ik niet, dus ik weet niets over het merk, model, of wat voor videokaart erin zit. Dit is alles waarmee ik (en jullie
Ow, als iemand trouwens achter het merk/model kan komen, dan hoor ik dit ook zeer graag!