Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Microsoft en AVG

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb dus al een hele tijd AVG free edit op me pc staan, maar sinds kort heb ik dus het gezeur dat mijn Microsoft zegt dat hij verouderd is.. Nou heb ik hem dus net opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht ook niet helpen.. En elke keer als ik dat geval opstart begint hij te janken dat het niet goed is. Maar alles heeft altijd al zonder problemen gewerkt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik heb al wat rond gezocht op het forum hier, maar daar kwam ook niks uit.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Rechtermuisknop -> Check for updates ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 17:06
Heb je wel geupgrade naar die nieuwe versie van AVG??

7.5 dus. Voor de vorige versie komen volgens mij geen updates meer voor.

[ Voor 41% gewijzigd door urk_forever op 23-04-2007 16:25 ]

Hail to the king baby!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-11 14:35

EXX

EXtended eXchange

Grisoft heeft AVG antivirus onlangs geupdate naar V7.5. Oudere versies worden niet meer ondersteunt; ook worden voor oudere versies geen virusdefinities meer uitgebracht. Upgraden naar V7.5 is het devies.

download link

^^
Spuit 11

[ Voor 21% gewijzigd door EXX op 23-04-2007 16:29 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Zie hierboven zeg maar.

En mocht je er echt flauw van zijn, dan kan die melding ook nog eens uitgezet worden.

[ Voor 14% gewijzigd door Evil Genius op 23-04-2007 16:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
EXX schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:27:
Grisoft heeft AVG antivirus onlangs geupdate naar V7.5. Oudere versies worden niet meer ondersteunt; ook worden voor oudere versies geen virusdefinities meer uitgebracht. Upgraden naar V7.5 is het devies.

download link

^^
Spuit 11
Heb ik al geïnstaleerd, of in ieder geval, opnieuw geïnstaleerd. Dus daar ligt het niet aan.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als AVG gewoon zegt dat ie up-to-date is moet je die melding van Windows uitzetten (kan in het security center)

[ Voor 3% gewijzigd door fsfikke op 23-04-2007 17:11 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Ik gebruik al vele jaren - mert succes - de gratis versie van AVG. Daarmede heeft men de mogelijkheid om eenmaal per dag en scan uit te voeren en de dagelijkse update. Dat vind ik genoeg. Op mijn nieuwe PC met Windows Vista Premium werken beide niet.

Sterker nog; Na ''123456789 maal'' verwijderen en opnieuw downloaden en installeren wordt zelfs elke keer Update manager uitgeschakeld.
* Wordt dan rood geaccentueerd in het Control scherm.
* Het icoon op de taakbalk is dan zwart, waarvan ik weet dat ik dan de computer moet herstarten. Na korte of langere tijd het icoon dan in kleur te hebben verschijnt de melding dat het programma ge-update moet worden, dan wel helemaal buiten werking is.
* Af en toe verschijnt na die herstart het icoon niet eens.

Leve Vista....... maar niet heus, want meer programma's werken niet meer, zelfs niet als men de programmacomptabilitiet aanpast naar een vroegere Windows-versie waaronder het nog wel goed werkte.

(Opa) Cor

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-11 17:57
Probeer eens Avast zou ik zeggen.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Pagina: 1