The SIMS op i-net PC » ZEEER zware LAG op andere PC's onder online gamen¿

Pagina: 1
Acties:

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Ik heb thuis 2 pc's waarvan 1 met internet [ISDN]. Verbonden met een crosscable [100 mbit]
Als me zusje dan weer eens zo the SIMS moet doen, krijg ik met UT online ineens gigantische LAG. [pings van 3500 en meer etc.] Het downloaden etc gaat ook errug lngzaam.

ALs ze Theme park world [of een ander spel] speelt, of als de PC gewoon aan staat [met koetje aan], heb ik wel normale pings. [het is tenminste aardig speelbaar]

Komt dit doordat de SIMS gewoon een ERRUG brak spel is wat een conflict heeft met me netwerkkaart of met me ISDN kaart.
Of ligt het ergens anders aan¿

De configuraties van de PC's zijn :
PC1 [internet PC] :
PII 333
96 RAM
VoodooII 12MB
ISDN kaart
Netwerk kaart [10/100 mbit]
oud LX mobo.

PC2 [games PC]
PIII 600e
128 RAM
TNT2
Netwerk kaart [10/100mbit]
iNTEL 440 BX mobo [msi MS6163PRO]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

met wat share je?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Stom om dat niet te vermelden.. :)
Ik share met WinGate

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik denk dat SyGate van SyberGen makkelijker voor je is. Dat is ook een wat kleiner programma, misschien dat die er wat minder om geeft dat je veel op de server-PC doet.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b