Toon posts:

Azureus poort forwarden

Pagina: 1
Acties:
  • 705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
-delete voor ip nr tege hackers ofzo -

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 21:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende poorten gebruikt maar niks doet het :S

PLEASE HELP |:(

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-03 17:43

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Geloof het of niet, sommige tweakers hebben een prive leven, en zijn niet continu bezig om problemen op te lossen..
Voortaan niet meer kicken binnen 24 uur, zoals ook te lezen is in de Policy: Alle regels die op het forum gelden

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-03 22:35
Maak het jezelf gemakkelijk en zet uPNP aan in je router/modem. Dan moet je niet meer zitten rommelen in die webinterface, maar kan azureus zelf de poorten mappen die hij nodig heeft.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03:16

Sebazzz

3dp

Mayco schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:18:
Maak het jezelf gemakkelijk en zet uPNP aan in je router/modem. Dan moet je niet meer zitten rommelen in die webinterface, maar kan azureus zelf de poorten mappen die hij nodig heeft.
Ja en wat als je nou een Livebox hebt :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
The Triad schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:20:
[...]

Ik heb een ZyXEL P-2602H-D1A, hoe kan ik dan mijn uPNP aanzetten in mijn modem ( heb geen router )... Heb niks op google kunnen vinden :(

:)

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-03 14:23

cdoens

Peugeot-gek

PS. Azareus raadt aan om poort 6881 niet te gebruiken, maar zelf een poort te kiezen.
Probeer voor de gein eens poort 80 als je internet wel goed en snel werkt. Misschien ben je dan al van het gezeur af.
Zoniet, dan moet je een vrije poort kiezen en die forwarden op je router.

(Tis ook niet mijn hobby, dat port-forwarden. Ik wil gewoon een stekker erin pluggen en dat het werkt ;), maar zelfs mij is het gelukt. )

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• BlackLight
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Op de pagina die je geeft over portforwarden, moet je bij de hokjes je azureus poort die je gebruikt invullen, en je statisch ip-adres van je pc. Dan vult de pagina de rest zelf in en moet je de twee rules aanmaken. Dan zou jhet moeten werken. Bedenk wel dat sommige torrents gewoon niet harder gaan dan 30Kb/s, dat hangt van het aantal seeders en leechers af.

Verwijderd

Topicstarter
-delete voor ip nr tege hackers ofzo -

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 21:29 ]

• Pete
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-10-2025
Ik zou als ik jouw was bij port translation ook de poortnummers invullen.

petersmit.eu

Verwijderd

Topicstarter
phsmit schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:25:
Ak zou als ik jouw was bij port translation ook de poortnummers invullen.
gedaan maar zonder resultaat, ik heb mijn vorige post ge-edit en een 5de foto erbij gezet :)

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer poorten geprobeert maar niks lukt, iemand die mij kan helpen!? :(

Verwijderd

Topicstarter
egt niemand die mij kan helpen ? :(

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Je kan ook zelf een beetje googelen..apparaat type + bijvoorbeeld het zoekwoord: uPNP helpt al veel.

http://www.google.nl/sear...xel+p%2d2602HW%2dD1a+upnp
Hoi ik heb hetzelfde probleem gehad met de router ,maar IDOLON heeft mij geholpen en ik kan het nu wel voor elkaar krijgen.
Ik gebruikte altijd emule

ZyXel 2602 HW D1A & eMULE - configuratie

Een handleiding voor het configureren van een ZyXel Router 2602 HW D1A

Note
Hier is uitgegaan van de poorten die standaard staan ingesteld bij de install van eMule, je kan nl de poorten naar eigen keuze instellen bij de opties.
Als je die poorten veranderd dan moet je ze ook doorvoeren in de firewall rules en aanpassen in de NAT instellingen.

1. Start uw browser op.

2. Vul als internetadres adsl-modem in of indien dit niet werkt http://192.168.1.254/
U bent nu in de Web Configurator van de Router. - Login met uw password.

Kies niet de ‘Wizard’ maar de ‘Advanced Mode’

NOTE: Het verdient aanbeveling nu eerst een ‘Backup ‘te maken van de huidige modem-configuratie.
Kies hiervoor in het menu ‘Maintenance’ >> ‘Tools’ >> tab ‘Configuration’ >> ‘Backup Configuration’

3. Ga naar het menu in de linker kolom en klik op ‘Network’ >> 'NAT' >> tab ‘Port Forwarding’

Kies in de ‘Service Name’ dropdownbox ‘User Define’
De interface schakelt nu automatisch naar ‘Rule Setup’

4. - Vul in bij ‘Service name’: eMule 1 en bij 'Start Port No.' en 'End Port No.' 4662
en bij 'IP Server Address' het LAN IP adres van de desbetreffende computer. Klik op ‘Apply’
- Vul in bij ‘Service name’: eMule 2 en bij 'Start Port No.' en 'End Port No.' 4672
en bij 'IP Server Address' het LAN IP adres van de desbetreffende computer. Klik op ‘Apply’
- Vul in bij ‘Service name’: eMule 3 en bij 'Start Port No.' en 'End Port No.' 4711

(NOTE: het LAN IP adres is evt. op te zoeken bij ' Network' >> ‘Lan’ >> tab ‘Client List’)

Of via: Kies Start >> Uitvoeren >> cmd
Typ de opdracht ipconfig en druk op Enter

5. Ga vervolgens naar het menu in de linker kolom en klik op ‘Security’>> 'Firewall' >> tab ‘Rules’
Bij ‘Packet Direction’ selecteer in het dropdown menu LAN to WAN (=outgoing) en laat even
overschakelen klik dan op ‘Add’

U bent nu in Firewall >> Edit Rule – zoek het kader ‘Service’ en klik op ‘Edit Customized Services’
Er verschijnt een tabel. Voeg bij deze lijst de volgende gegevens toe, door op een cijfer te klikken.
Klik na het toevoegen steeds op ‘Apply’

Service Name: eMule [1]
Service Type: TCP
TCP Type: Single
Port Number: 4662

Service Name: eMule [2]
Service Type: UDP
Port Number: 4672

Service Name: eMule [3]
Port Number: 4661

Service Name: eMule [4]
Service Type: UDP
Port Number: 4665

Service Name: eMule [5]
Port Number: 4711

6. Ga terug door op [Back] te klikken

7. Selecteer nu in de lijst 'Available Services’: 'eMule [1](TCP:4662)', 'eMule [2](UDP:4672)', 'eMule [3](TCP:4661)' en 'eMule [4](UDP:4665)' (door op [>>] te klikken), verwijder 'Any(TCP)' en 'Any(UDP)'(door op [<<] te klikken).

(NOTE: 'eMule [5](TCP:4711)' hoeft hier niet geselecteerd te worden)

8. Ga naar de bovenkant van de pagina en vink aan ‘Active’ daarnaast ook 'Action for Matched Packets' __ 'Permit'

9. In het kader ‘Source Address’ kies in dropdown menu ‘Single Address’
Vul je LAN IP adres in en klik op ADD. Selecteer vervolgens het woordje ANY in de box rechts en klik op DELETE
'Any' zal dan verdwenen zijn en alleen uw IP nummer staat nog in deze box.

10. In het kader 'Destination Address’ kun je alles ongemoeid laten en wel 'Any' laten staan.

11. Sla je wijzigingen op door onderaan de page op 'Apply' te klikken. Klik ook op de pagina waar je nu komt op 'Apply'.

12. Wederom terug in ‘Security’>> 'Firewall' >> tab ‘Rules’
Bij ‘Packet Direction’ selecteer in het dropdown menu nu WAN to LAN (=incoming) en laat even
overschakelen klik dan op ‘Add’

U bent nu wederom in Firewall >> Edit Rule –
Selecteer in de lijst van 'Selected Services' 'eMule [1](TCP:4662)', 'eMule [2](UDP:4672)', 'eMule [4](UDP:4665)' en 'eMule [5](TCP:4711)', en verwijder ook hier 'Any(TCP)' en 'Any(UDP).

(NOTE: 'eMule [3](TCP:4661) hoeft hier niet geselecteerd te worden)

13. Ga naar de bovenkant van de pagina en vink aan ‘Active’ daarnaast ook 'Action for Matched Packets' __ 'Permit'

14. In het kader bij 'Source Address' 'Any' laten staan en in het kader 'Destination Address' kies in dropdown menu ‘Single Address’ en vul je LAN IP adres in en klik op ADD.
Selecteer vervolgens het woordje 'Any' in de box rechts en klik op DELETE 'Any' zal dan verdwenen zijn
en alleen uw IP nummer staat nog in deze box.

15. Sla je wijzigen op door onderaan de page op 'Apply' te klikken. Klik ook op de pagina waar je nu komt op 'Apply'

16. Logout, u bent klaar! Het resultaat moet een High ID zijn bij de server-info in eMule!!!

- - - Brought to you by ***IDOLON***
Bron: http://forum.tiscali.nl/v...19ab90e978d5af15a56a89f6e

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

The Triad schreef op maandag 23 april 2007 @ 19:20:
[...]

Dan wees je even niet zo dom/lui en zoek je het Orange topic op of je surft eens naar je default gateway :? Om vervolgens de tab "Firewall" te zien en daar een port te forwarden?

Sommige mensen... :X

[ Voor 8% gewijzigd door MensionXL op 01-05-2007 13:59 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Peeetr schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:28:
Je kan ook zelf een beetje googelen..apparaat type + bijvoorbeeld het zoekwoord: uPNP helpt al veel.

http://www.google.nl/sear...xel+p%2d2602HW%2dD1a+upnp

[...]

Bron: http://forum.tiscali.nl/v...19ab90e978d5af15a56a89f6e
THNKS HET IS GELUKT ! _/-\o_
Pagina: 1