Ik heb sinds vandaag een USB naar Serieel overloopje, zodat ik eindelijk met mijn laptop de routers op school kan programmeren. Als ik alles ingesteld heb, en volgens mijn leraar klopten de instellingen van de serieele poort, zet ik de router aan. Hij laat van alles zien, maar telkens bij een bepaalde regel houdt de sessie op en reageerd hij niet meer. Ik kan op elke toets van mijn toetsenbord rammen en elke router proberen die er is, elke keer hetzelfde resultaat. Het lijkt wel of mijn toetsenbord stopt met werken, of misschien het USB koppelstuk dat de verbinding verliest ofzo.
Ik heb zoveel gezocht op het internet als ik kan hierover, maar ik kon niks nuttigs vinden. Ook heb ik twee verschillende programma's gebruikt, namelijk Hyperterminal en Tera Term Pro. Dit mocht ook niet baten.
Wie o wie verlost me
Ik heb zoveel gezocht op het internet als ik kan hierover, maar ik kon niks nuttigs vinden. Ook heb ik twee verschillende programma's gebruikt, namelijk Hyperterminal en Tera Term Pro. Dit mocht ook niet baten.
Wie o wie verlost me