Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarde certificaten?

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af wat voor waarde jullie hechten aan certificaten? Ik denk er namelijk over om een certificaat HTML/XHTML/CSS via W3Schools te halen. Hoeveel waarde hechten werkgevers hieraan? Of is het meer iets wat je voor jezelf moet doen om een beetje te kijken welk niveau je hebt? Of is het misschien zonde van het geld?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een beetje uitgebreid portfolio vinden werkgevers denk ik aantrekkelijker dan een papiertje waarop staat dat jij alle standaarden uit het hoofd weet. Dat boeit ze vaak niet echt... Ik zou het iig niet doen om te denken dat je dan ineens een betere plaats op de arbeidsmarkt hebt. Kijk ook maar eens naar vacatures in die sector. Denk niet dat er specifiek om dat certificaat wordt gevraagd....

Verwijderd

Sommige certificaten zeggen heel wat maar certificaten HTML, xHTML en CSS die nota bene via een webschool zijn gehaald...
De meeste programmeertalen ken je als je een portfolio hebt en ken je niet als je alleen een papiertje hebt. Met Palomar voor jouw certificaten dus. Als het ou om Cisco papiertjes ging of je Novell CNE of CNI papiertjes werd het een ander verhaal.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Heb je Het nut van certificering al gezien Dec? Dat topic lijkt prima aan te sluiten bij je vraag :)

Dit topic is gesloten.