Toon posts:

Survey/Questionnaire score per antwoord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een Questionnaire of Survey programma (zoas surveymonkey.com of zoomerang) waarin ik vragen kan maken en dan een score hangen aan een antwoord.

Ik heb uiteraard al gezocht op Google maar ik kan het niet direct vinden. Het idee is dus dat er vragen in komen in de zin van: "Hoe lang gebruikt u dit programma al" met dan als antwoorden 1jaar, 2jaar, 3jaar. Als iemand dan 1 jaar aanklikt moet daar een score aangehangen worden van 5, voor 2 jaar 10 enzovoort. Zodat er uiteindelijk een score uit komt bijvoorbeeld 115 punten. Vervolgens kunnen wij deze gebruiker dan in een categorie plaatsen.

Nu zijn er veel programma's waarin je survey vragen kunt maken maar deze zijn allemaal multiple choice e.d. Daar kun je dus maar 1 correct antwoord aan hangen en dat is niet wat ik zoek. Iemand enig idee? Het maakt niet uit als het programma geld kost als deze functionaliteit er maar in zit. Als mijn verhaal niet duidelijk is hoor ik het graag!

Zit ik hier trouwens goed qua categorie? Of had ik beter in een ander forumpje kunnen posten...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat kan toch elk enquetetooltje en elk webintakesysteem? Je wilt alleen niet een 'score' als uitkomt van je form hebben, maar gewoon alle antwoorden. Het is zonde om veel info weg te gooien. Optellen kan altijd achteraf wel obv. de antwoorden.

Dus: welke heb je geprobeerd? :)
(En geld: hoeveel mag het kosten? Wil ik je LiveCycle Reader Extensions aansmeren of gaat het dan om max. een tientje of twee? :) )

[ Voor 7% gewijzigd door F_J_K op 23-04-2007 11:48 . Reden: toentje? tientje! ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd met Surveymonkey.com Daar hebben we al een account van. Ja je hebt gelijk we zouden ook handmatig aan het einde de uitkomst op kunnen tellen, maar ik vroeg me a of dit ook niet automatisch te regelen valt.

Dan heb je het natuurlijk wel meer over een soort van Quiz waar je aan het einde een score krijgt. Maar echt de functie om aan een antwoord een score te koppellen heb ik nog niet kunnen vinden. Bestaat zoiets wel? Of moeten we toch maar voor handmatig tellen gaan... En tja qua prijs... hondertje of twee kan misschien wel maar we gaan dit eigenlijk maar 1 keer gebruiken. En we hebben al een abotje bij Surveymonkey (betaald)