Ik hoorde net van een collega hier op mn stage dat de bussen aan het staken zijn.
Nu vond ik het dit bericht waar daar ook iets over staat.
Nu vroeg ik me af in welke regio's de bussen allemaal staken. Zo moet ik om 4 uur vanmiddag vanuit Etten-Leur de bus naar Breda hebben. En vanavond om ongeveer 9 uur moet ik nog eens de bus hebben vanuit Breda naar mijn woonplaats Klundert. Regio breda valt overigens ook onder Veolia.
Rijd mijn bus nog vandaag of moet ik een alternatief gaan zoeken??
Ik zal heus niet de enige zijn die hier problemen mee ondervinden, dus misschien dat de mensen waarbij het bekend dat hun bus niet rijd hier vermeld kan worden zodat andere die wellicht op dezelfde route moeten reizen hier rekening mee kunnen houden.
Edit: hier nog een bericht: klik
Nu vond ik het dit bericht waar daar ook iets over staat.
Nu vroeg ik me af in welke regio's de bussen allemaal staken. Zo moet ik om 4 uur vanmiddag vanuit Etten-Leur de bus naar Breda hebben. En vanavond om ongeveer 9 uur moet ik nog eens de bus hebben vanuit Breda naar mijn woonplaats Klundert. Regio breda valt overigens ook onder Veolia.
Rijd mijn bus nog vandaag of moet ik een alternatief gaan zoeken??
Ik zal heus niet de enige zijn die hier problemen mee ondervinden, dus misschien dat de mensen waarbij het bekend dat hun bus niet rijd hier vermeld kan worden zodat andere die wellicht op dezelfde route moeten reizen hier rekening mee kunnen houden.
Edit: hier nog een bericht: klik
[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 23-04-2007 11:28 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."