Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bussen staken, rijd mijn bus nog??

Pagina: 1
Acties:
  • 232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-11 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik hoorde net van een collega hier op mn stage dat de bussen aan het staken zijn.
Nu vond ik het dit bericht waar daar ook iets over staat.

Nu vroeg ik me af in welke regio's de bussen allemaal staken. Zo moet ik om 4 uur vanmiddag vanuit Etten-Leur de bus naar Breda hebben. En vanavond om ongeveer 9 uur moet ik nog eens de bus hebben vanuit Breda naar mijn woonplaats Klundert. Regio breda valt overigens ook onder Veolia.
Rijd mijn bus nog vandaag of moet ik een alternatief gaan zoeken??

Ik zal heus niet de enige zijn die hier problemen mee ondervinden, dus misschien dat de mensen waarbij het bekend dat hun bus niet rijd hier vermeld kan worden zodat andere die wellicht op dezelfde route moeten reizen hier rekening mee kunnen houden.

Edit: hier nog een bericht: klik

[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 23-04-2007 11:28 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-11 00:16
Volgens mij rijden de bussen alleen in de spits uren tot 9 uur smorgens en vanaf 4 uur tot 7 uur ofzo.

Als ze eens gewoon gaan werken voor hun geld inplaats van staken :X |:(

* GrooV heeft er geen goed woord voor over

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Collega hier stond gewoon voor 9 uur vanochtend te wachten op z'n bus, maar die kwam dus niet.
Ik zou nu niet te veel op de bussen vertrouwen, ook al zouden ze wel moeten rijden.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Rikmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
In de ochtend rijden de bussen wel tot 09.00 uur, maar wordt er niet gecontroleerd op vervoersbewijzen. Tussen 16.00 uur en 19.00 uur geldt dezelfde regeling.

Arriva, Connexxion en Veolia staken dus.

''Volgens Connexxion zijn er ook chauffeurs die maandag wel volgens hun dienst rijden. "In Salland en op Texel rijden bijna alle bussen volgens de normale regeling", aldus Connexxion. De provincie Friesland en Limburg blijven van acties gespaard.''

http://www.nu.nl/news/1052234/36/Acties_buschauffeurs_komen_langzaam_op_gang.html

Lijkt me dus duidelijk.

Als het goed is kun je dus gewoon de bus van Etten-Leur naar Breda pakken lijkt mij :)

Maar of je de bus van Breda naar Klunder kunt pakken, weet ik dus niet. Welke provincie is dat eigenlijk? :D

zelf zit ik met het probleem dat de bus van Zwolle naar Emmeloord, en andersom niet rijdt (lijn 71).
Oftewel, dat word meer dan anderhalf uur wachten totdat ze weer rijden |:(

Vind het btw wel handig dat je geen abo ofzo hoeft te laten zien, raak je dat ding ook niet kwijt 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Rikmans op 23-04-2007 11:32 ]

Henk!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Om eerlijk te zijn zou ik niet de moeite nemen om te gokken of de bussen rijden. Straks sta je in Etten-Leur en rijdt de bus naar Breda weer niet. Of je zit straks in Breda en je komt niet meer terug

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Rikmans schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:29:

Maar of je de bus van Breda naar Klundert kunt pakken, weet ik dus niet. Welke provincie is dat eigenlijk? :D
Ook gewoon in Brabant :)

Nog iets: Zou ik gewoon een taxi kunnen bestellen en de rekening naar Veolia kunnen sturen?

[ Voor 15% gewijzigd door Zerora op 23-04-2007 11:34 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Rikmans
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01-2022
Zerora schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:30:
[...]

Ook gewoon in Brabant :)

Nog iets: Zou ik gewoon een taxi kunnen bestellen en de rekening naar Veolia kunnen sturen?
Je kunt het er altijd op wagen :*) Maar in Brabant staken ze ook als het goed is, dus dan zit je 's avonds met een probleem lijkt mij ;) Misschien een gevalletje van eerdr weggaan om de bus te halen?

ik ga pauze houden, ik kijk hier rond half 1 wel weer :o

[ Voor 7% gewijzigd door Rikmans op 23-04-2007 11:41 ]

Henk!

Verwijderd

ja idd van 9 uur tot 4 uur ik wist van niks dus dan sta je daar maar te wachten op je busje :(

ps: bij mij is het Veolia

• Zerora

Zerora

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Moest vanavond nog naar Tilburg met openbaar vervoervoor een kookcursus , maar ik heb dat inmiddels afgezegt door dit geintje. En dat terwijl ik wel zin had om naar de kookcursus te gaan :(

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:11
Nu wil ik Zaterdag van Apeldoorn naar Harderwijk. Nu weet ik dat ze in de spits alleen rijden. Maar geld dit ook voor het weekend? En kan ik dan ook gewoon gratis reizen? :)

• voske
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 23:45
Zover zijn ze nog niet. Proberen er vanavond nog helemaal uit te komen.

Be yourself, no matter what they say ...

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

Luke!

#Treinbaas
Veolia Limburg rijdt zonder bijzonderheden voor zover ik heb meegekregen.
Zerora schreef op maandag 23 april 2007 @ 11:30:
[...]
Heb je ooit van 'gezond verstand' gehoord?

[ Voor 63% gewijzigd door Luke! op 27-04-2007 19:59 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

Luccus schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:57:
Veolia Limburg rijdt zonder bijzonderheden voor zover ik heb meegekregen.

[...]
Heb je ooit van 'gezond verstand' gehoord?
Ik heb wel gehoord van "niet geschoten...". :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1