Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waar verf kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20-11 10:30
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort bezig met mijn eerste casemod (bikinibroekmod: Stad waar Spongebob Squarepants woont nabouwen in een kast). Tot nu toe gaat alles makkelijk (window`s gemaakt, andere fans in voeding gedaan enz.). Ik heb nu verf nodig om de binnenkant en buitenkant van de kast te verven (beide metaal), maar kan nergens verf vinden. Bij de Gamma en Praxis hebben ze maar een paar kleurtjes (Wit, zwart en zilver), en niet degene die ik zoek (licht blauw en felgeel). Ook de plaatselijk verfwinkels konden mij niet helpen :(.

Mijn vraag is dus: Waar kom ik aan die verf (voorop metaal), voor een redelijk prijsje?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Bij de Gamma kan je de meeste kleuren wel laten mengen toch? Anders misschien een autospuiter of dergelijke?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• storeman
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-11 13:00
Er zitten her en der verfdiscounters, daar kun je voor leuke prijzen wel van dat spul kopen.

Natuurlijk bij de bouwmarkt ook, bij elke gamma hebben ze een grote hoeveelheid verf in een wereld aan kleuren, laat je niet afschrikken als erop staat dat het voor hout is. Metaal moet je voorbehandelen met menie, dan gaat het verven prima!

"Chaos kan niet uit de hand lopen"

• Jeroen797
Ik wil het liefst een spuitbus met verf (lijkt me het makkelijks of niet?) Kunnen ze dat ook mengen?? Bij de gamma hier (Goes) hebben ze helaas weinig "kant en klare" spuitsbussen. Is verf van een auto spuiterij niet stervensduur? Dadelijk maar even informeren.

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 22:15
Probeer eens bij de halfords of een andere zaak waar ze auto onderdelen verkopen daar hebben ze vaak kant en klare spuitbussen in diverse kleuren, en bij een verfhandel kan je vaak de kleur laten mengen, uiteraard kan je bij een autospuiter informeren of ze niet een restpartij hebben

[ Voor 11% gewijzigd door tsunami69 op 23-04-2007 11:18 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Waarom niet gewoon een blanke onderlaag (gewoon wit dus) en dan met acrylverf (die je kunt krijgen in alle BobRoss-kleurtjes) de daadwerkelijke kleuren aanbrengen. Dat moet ook prima gaan.

Verwijderd

Ik heb pas geleden nog mijn verf laten mengen bij de gamma. (mdf verf)
Daarna had ik het in een spuitbus laten doen bij een verfwinkel.
Volgens mij moet dit ook haalbaar zijn voor de kleuren die jij zoekt maar dan metaalverf.
dit koste me totaal +/- 13 euro.

hopelijk heb je er wat aan, succes.

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-11 09:05
je kan gewoon een bus primer halen bij een verfzaak. En daaroverheen kan je een kleur naar keuze spuiten.

• Scyth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-03-2024

Scyth

Fat finger, three beer

Je kan eventueel ook bij de Praxis een verfspuit kopen (Merk Wagner) waarmee je gewoon verf op alkydbasis uit blik kan spuiten.

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0

• Jeroen797
(sorry voor late reactie maar had het druk met school/werk enz.) Bedankt allemaal. Bij halfords hadden ze idd goede kleuren voor € 11 per spuitbus ofzoiets. Bedankt allemaal en keep on modding 8)

Verwijderd

ik weet natuurlijk niet waar je woont, maar GAMMA Gouda heeft veel spuitverf ( daar werk ik, vandaar), ook voor metaal enzo. Alleen weet ik niet of je dan door heel het land moet reizen om daar te komen :P
Pagina: 1