Toon posts:

Wireless router kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al enkele jaren een sitecom wl-122v2 router. Gister viel de verbinding enkele malen weg, maar als ik dan even de stroom eraf haalde dan werkte het daarna gewoon weer. Nu zet ik vanochtend mijn computer aan en had dus weer geen verbinding. Deze keer hielp het helaas niet om de stroom er even af te halen of de router hardwarematig te resetten.

Het probleem ligt zeer waarschijnlijk bij de router, want als ik mijn computer gewoon rechtstreek op de modem aansluit werkt het wel gewoon. Bij de router brandt ook echt alleen maar het 'power lampje' en ik kom ook niet in de setup van de router.

Zijn er nu nog dingen die ik kan proberen om het werkend te krijgen of kan ik maar beter meteen een nieuwe halen? ;-)

Verwijderd

Haal meteen maar een nieuwe, en dan een Linksys WRT54GS V2 of een Zyxell ofzo.

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik ken het type niet ,maar lukt het ook niet om verbinding te krijgen wanneer je je client bekabeld aansluit ?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Tsja, zoals hierboven al vermeld, mik deze maar in de prullenbak en haal een Linksys.

De kwaliteit van Sitecom's draadloze bende is om te huilen, en daarom kan je beter investeren in een wat beter apparaat, zoals een Linksys WRT54G.

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon met kabels aansluiten werkt helaas ook niet. Jullie antwoord lijkt mij vrij duidelijk. Ik ga een nieuwe router kopen. :)

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Wel een WRT54GL doen.
WRT54G van tegenwoordig zuigt nogal.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Anti-XP schreef op maandag 23 april 2007 @ 10:36:
Wel een WRT54GL doen.
WRT54G van tegenwoordig zuigt nogal.
De V7 ja, maar de V-ervoor is hier en daar nog wel te krijgen. Hoewel een V7 het met die engelse Firmware wel erg goed doet.

een GL had minder geheugen dan een GS ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 14:21 ]

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-03 11:06
Of een Draytek. Niks geen V7 en GL, die werken gewoon :Y)

There is no replacement for displacement!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:14
WRT54G V7 hier staan. Geen problemen. Werkt 100%. Geen connection drops. Tevreden klant hier

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Verwijderd

Of wat dachtje van van de Asus WL700 / 500
Het grote *Asus WL-x00g topic *

Zelfd prijs en kwaliteit, alleen dan zit er een ftp en webcam server ingebouwd en hoop andere hele handige dingen. De stabiliteit en kwaliteit van deze acces pionts is ook uitmuntend.

Verwijderd

We kunnen elkaar wel gaan overtaken met * deze wireless router is het best * maar moge het duidelijk zijn dat de TS in andere gaat halen, en dit keer geen Sitecom, Sweex of wat dan ook voor meuk.

Succes TS :)

• ls470
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-03 16:00
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 14:21:
[...]
een GL had minder geheugen dan een GS ?
Dit tabelletje geeft een schoon overzicht van de verschillende versies...

Oude versies van de GS tot aan versie 3 hadden meer geheugen, maar de recentste versies van de GS hebben maar even veel (en voor de G zelfs minder) geheugen dan de GL. (de GL is eingenlijk een WRT54G versie 4)...
Pagina: 1