Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mp4 Digital Player "Empty Disk" error

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
oi,

Onlangs een 2gb "mp4 digital player" gekregen. Ik had m pas opgeladen via mijn laptop, toen de laptop uitstond. en sindsdien vind ie geen Mp3's meer. Ze staan er wel op, maar als ik ze wil openen werkt ie niet.

Ik heb al gezocht hier, en op MyMPXplayer.com ofzo, maar daar staan n heleboel tooltjes/firmware dingen op, maar ik weet echt niet welke chip er in zo'n ding zit.

Het ding heeft geen merk. gewoon "Mp4 digital player" iPod Nano stijl.

Weet iemand misschien welke chip er in zo'n mp4 spelertjes zitten?
het menu is hetzelfde als die xiron mp3 spelertjes, weet je wel, die cheap-ass layout, if you will.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kun je ook geen liedjes meer erop zetten? Werkt dat ook niet? Probeer anders het ding eens te formatteren oid.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een paar keer geformatteerd. Maar iedere keer als ik er dan weer nummers op probeer te zetten (dat lukt ook) dan geeft ie nog steeds 'empty disk!' aan.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Welke bestandsindeling heb je gebruik bij het formatteren? Waarschijnlijk kan de speler alleen maar overweg met FAT of FAT32 (en niet met NTFS).

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine