[ Voor 9% gewijzigd door koentjuh1987 op 23-04-2007 11:02 ]
...
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2007 11:08 ]
Verwijderd
Maar als we toch een topic hebben:
Wat willen jullie in de laptop hebben?
Ik hoop op een webcam
Verwijderd
Als je naar de TU/e gaat en 3 (of was het 4) jaar bij de TU/e blijft studeren krijg je de laptop voor de helft van het geld. Je krijgt dus een 2000 euro laptop voor 1000 euro. En dat kun je in de meeste winkels niet krijgen.Xof schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:29:
Weet niet hoe het bij de TU/e zit, maar weet wel dat de aanbiedingen van scholen vaak niet zoveel voorstellen. Je kunt meestal een betere laptop in de winkel kopen voor hetzelfde geld.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 21:23 ]
Je kan wel een betere laptop krijgen maar niet van hetzelfde type, de Acer-nogwattes is idd beter dan de IBM-nogwattes , qua specs.Xof schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:29:
Weet niet hoe het bij de TU/e zit, maar weet wel dat de aanbiedingen van scholen vaak niet zoveel voorstellen. Je kunt meestal een betere laptop in de winkel kopen voor hetzelfde geld.
Maar bij die Acer zit niet de IBM degelijkheid, software (ok downloadbaar maar toch) en hele studieperiode garantie (on-site d8 ik?)
Verwijderd
In de brief van de TU/e las ik dat het dit jaar gaat om een schuldbekentenis van € 900,- en dus een laptop van € 1800,- Dat is minder dan die van vorig jaar, zou dat te zien zijn in de specs? (daar ben ik benieuwd naar)Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:19:
[...]
Als je naar de TU/e gaat en 3 (of was het 4) jaar bij de TU/e blijft studeren krijg je de laptop voor de helft van het geld. Je krijgt dus een 2000 euro laptop voor 1000 euro. En dat kun je in de meeste winkels niet krijgen.
Brings back some good memories
Ach ja, in mijn tijd hadden we de Toshiba 300CDT als ik het mij goed herinner...
32MB Ram
166 Mhz
2Gb HD
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Dit topic is gesloten.
![]()