Internet monitoren

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Hallo,

Ik ben op zoek naar software waarmee de internetverbinding gelogd kan worden. Hiermee bedoel ik dat ik precies wil weten wanneer het internet eruit ligt en hoe vaak. Dit ivm het feit dat ons internet er regelmatig uit ligt en dit leidt uiteraard tot irritatie binnen ons bedrijf. Nu wil de directie dat wij gaan monitoren, zodat er bekeken kan worden of het de moeite waard is om over te stappen naar een andere provider.

Ik kan hier geen geschikte software voor vinden, kan iemand mij hierbij helpen?

[ Voor 8% gewijzigd door burrug op 23-04-2007 09:17 ]

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Smokeping?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Tnx, maar dat is een Linuxapplicatie, ik ben op zoek naar een Windowsapp :) dat had ik er nog niet bij gezet, sorry

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat heb je zelf al gedaan om het uit te zoeken?
Wat stopt er mee? router/lijn/proxy?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je zou een progje als dit kunnen gebruiken: http://www.softpedia.com/...heck-Server-Monitor.shtml en dan een paar grote sites monitoren (bjjv. google, site van je provider etc.).

Verder [google=uptime monitor] geeft veel meer van zulk soort resultaten.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-02 07:08

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, software danwel tooltjes zoeken mag je zelf doen. Dit heeft natuurlijk niets met PNS te maken.

Maar goed: Zoek eens naar Whats Up gold :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.