Service starten

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Phasis
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-06-2025
Ik ben al een aantal dagen aan het uitzoeken hoe ik een service kan draaien. Maar tot nu toe nog geen resultaat.
Het gaat om een Bot voor irc (windrop).
Als ik de bot via cmd start dmv: 'eggdrop.exe -nt' werkt deze prima.
Nu wil ik dat deze als een service met -nt.
Ik vind een hoop op forums en google, maar het -nt komt er nergens in voor.
Ook heb ik het geprobeerd met firedaemon, maar ook deze kan niet overweg met -nt
Zelf denk ik dat een batchfile de oplossing zal zijn of er moet een andere makkelijkere mannier zijn.
Een batchfile is wel te vinden voor de -nt maar hoe ik deze als een werkende service krijg zou ik graag wat hulp bij willen.

Ik zie dat ik het topic in het verkeerde topic heb geplaatst, excuus hiervoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Phasis op 23-04-2007 08:58 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Firedaemon is de applicatie waarmee je een andere applicatie als service kan starten. Ik snap niet wat je fixatie met '-nt' is; maar firedeamon zou dat soort paramaters gewoon door moeten kunnen geven aan jouw applicatie. Daarnaast wil ik je vragen om Policy: Alle regels die op het forum gelden door te lezen en de volgende keer naast het juiste forum, ook de juiste topictitel en nuttige informatie zoals een OS te geven. Mocht je er niet uitkomen; start dan een nieuw topic volgens bovenstaande tips :)

Zie ook [google=start application as windows service] trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door Spider.007 op 23-04-2007 10:16 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.