Toon posts:

Download snelheid Torrents

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik hier een Experia Box van Het Net staan, en nog steeds download ik met uTorrent.
Voorheen had ik een Motorola modem van @Home, waarvoor ik geen poorten hoefde te openen.
Nu moet ik dat wel doen. Ik heb bijvoorbeeld de poort 1000 geopend, en bij uTorrent aangewezen als geopende poort. Hij download nu maar 50 kb/s, terwijl hij met een 'gewone' download (in Firefox) makkelijk de 400 kb/s haalt. Waar kan dit aan liggen? (ook bij MSN krijg ik een melding over verbindingsproblemen)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 21:53 ]

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-02 11:01

Donnie

AKA DonCorleone

Het ligt er maar net aan hoeveel peers/seeds je hebt, je downloads in firefox hebben daar niets mee te maken. Je kan ze dus eigenlijk niet met elkaar vergelijken 8)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ligt voor een deel bij de experiabox, die kan niet al te veel wisselend verkeer aan, niet echt geschikt voor p2p dus. Bittorrent is natuurlijk nogal veel user/sender afhankelijk, dus het kan heel goed dat er een dip in zit en dan weer harder gaat.
Kijk goed naar de ul/dl balans anders kan het zijn dat je je verbinding dicht laat slibben.

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
In de experiabox zit een optie om "UPnP" te gebruiken. Zet deze optie eens aan. Waarschijnlijk zijn je verbindingsproblemen met MSN nu opgelost. Of dat ook geldt voor bittorent weet ik zo niet...

Verwijderd

Topicstarter
anton121 schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:05:
In de experiabox zit een optie om "UPnP" te gebruiken. Zet deze optie eens aan. Waarschijnlijk zijn je verbindingsproblemen met MSN nu opgelost. Of dat ook geldt voor bittorent weet ik zo niet...
Staat al aan ;)

Maar dat ik eerst met 140 kb/s downloadde en nu met 50-90 kb/s heeft dus puur met de EB te maken?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 22:15 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het hangt nu eenmaal af van de aanbieders, het is inderdaad niet vergelijkbaar. Ik heb torrents die 100 kb/s doen en torrents die 5 kb/s doen, niets aan te doen. Als je groene gezichtjes krijgt, dan is het gewoon geduld hebben ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Je kan proberen het max aantal connecties naar beneden te doen. Mss kon die Motorola meerverbindingen aan dan je Experia.

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel je niet omhoog? Hoe doe je dat precies..

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 18:00:
Bedoel je niet omhoog? Hoe doe je dat precies..
Zoek maar eens naar de patch van LVLORD ;)
Dat patcht je TCP/IP.sys naar meer of minder half open connecties.
Overigens ben je dat met een windows update soms weer kwijt - ligt er een beetje aan of je dat aan hebt staan of niet en wat er precies geupdate wordt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1