ik heb een probleem met mijn Dvd-Rw station. (ingebouwd in laptop) ik wilde vanavond een bestand openen vanaf een dvd... maar daar deed hij erg lang over... ik klikte dus nog een keer het bestand aan op de dvd... en toen reageerde het venster niet meer... Taakbeheer opstarten en afsluiten hielp niets. ik heb de pc uitgedrukt en opnieuw gestart. toen ik de dvd opnieuw wilde verkennen en ik het bestand wilde kopiëren naar mijn harde schijf kreeg ik een BSOD. de pc starte weer normaal op en alles functioneerde weer. maar het dvd-rw station bleef raar doen. ik heb een systeemherstel gedaan die hij met succes voltooide. maar nog steeds mijn probleem met het blauwe scherm. ik kreeg in 't begin een paar meldingen dat het systeem was hersteld van een ernistige fout maar die kreeg ik een paar blauwe schermen (weer veroorzaakt door het dvd-rw station) verder ook in eens niet meer. wat kan ik nu het beste doen?
Systeem: Acer Aspire 5670
1 Gig Geheugen
Besturingssysteem: Windows Vista Home Basic.
is er niet ergens een plek waar ik die foutmeldingen terug kan vinden die hij bij het opstarten geeft. (het systeem is herstel van een ernisteige fout blablablabla) ?
misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen als ik al die gegevens hier neer zet?
Systeem: Acer Aspire 5670
1 Gig Geheugen
Besturingssysteem: Windows Vista Home Basic.
is er niet ergens een plek waar ik die foutmeldingen terug kan vinden die hij bij het opstarten geeft. (het systeem is herstel van een ernisteige fout blablablabla) ?
misschien dat jullie me dan beter kunnen helpen als ik al die gegevens hier neer zet?