You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
foto 1 vind ik niet zo, je onderwerp teveel in het midden, daarbuiten eigenlijk allemaal halve onderdelen
foto 2 is wat standaard compositie, maar zonder mooie achtergrond, wat zo'n foto wel nodig heeft
foto 3: netjes, maar niet heel bijzonder.
sorry dat ik eigenlijk alleen commentaar heb, het is niet dat ik het niks vind, maar deze puntjes vielen me gewoon op.
foto 4 vind ik de uitsnede best goed trouwens, dat panorama past wel. Pannen is sowieso wel gelukt, tenminste, voor zover ik kan zien.
Klopt. Wordt nog ff sparen, maar het staat op mijn verlanglijstje.
Commentaar is welkom, daarom plaats ik de foto's hier. Dan weet ik hoe ik het de volgende keer beter kan doen.sorry dat ik eigenlijk alleen commentaar heb, het is niet dat ik het niks vind, maar deze puntjes vielen me gewoon op.
Ik kan wat met je commentaar voor de volgende keer.
Trouwens aan je topic title te zien ga je ook naar de TT? Waar zit je, ik zit weer op de GT-tribune en ga proberen een 500mm te huren. Vorig jaar 1tje kunnen lenen maar die is stuk
[ Voor 58% gewijzigd door HaterFrame op 22-04-2007 21:35 ]
I am the great Cornholio!
Canon EOS 400D + kitlens en cheap Sigma 55 - 200mm.MaNiC_MiNd schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:34:
Wat voor een materiaal heb je gebruikt, want dat pannen ziet er goed uit
Het pannen op het rechte stuk had ik al eens geoefend en ik was eigenlijk uit op mooie actie's in de bochten. Deze zijn eigenlijk behoorlijk mislukt.
Ik zit op de eerste rij voor de TV (met de deur open kan ik ze live horen).Trouwens aan je topic title te zien ga je ook naar de TT? Waar zit je, ik zit weer op de GT-tribune en ga proberen een 500mm te huren. Vorig jaar 1tje kunnen lenen maar die is stuk
Ah ok, ik ben bang dat ik het met een 300mm dan ook niet ga redden.... Moet dus serieus gaan nadenken om een 500mm ergens vandaan te scoren
Bericht hierboven
Ik heb dit voor de zekerheid nog even nagekeken. Ik kwam geen mm tekort, maar deze foto's zien niet volledig ingezoomd. #4 is de GT bocht en daar zit je redelijk ver van de baan af, maar ik had meer in kunnen zoomen. #5 is genomen met de kitlens, de snelheid van de motoren liet inzoomen btw ook niet echt toe op dit punt.MaNiC_MiNd schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:49:
offtopic:
Ah ok, ik ben bang dat ik het met een 300mm dan ook niet ga redden.... Moet dus serieus gaan nadenken om een 500mm ergens vandaan te scoren
* HaterFrame heeft er weer zin in, maar baalt wel dat ie niemand heeft kunnen vinden om mee te gaan naar superbikes aankomend weekend
Ik ben benieuwd naar je foto's.
AlainS schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 00:08:
Ik ga misschien nog wel naar de superbikes. Kleintje TT is sowieso wel gezellig.
Ik ben benieuwd naar je foto's.
http://gallery.manic-mind.nl/main.php?g2_itemId=844 Is van vorig jaar, veels te weinig bewerkt, daar kom ik steeds niet aan toe

[ Voor 5% gewijzigd door HaterFrame op 24-04-2007 18:48 ]