Toon posts:

[Vista] problemen met muis...

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in vista iets wil aanklikken, zoals in een scherm met - Ja - Nee - Annuleren, meestal was dit het geval bij Firefox.
Maar ook bij bluetooth, als het bestand overgedragen is dan vraagt de Bluetooth applicatie waar hij het bestand moet opslaan, wil ik op volgende klikken met de muis gaat dit niet, als ik op enter druk werkt dit wel.

Laptop merk: Asus
Model: F3F
1 GB ram
120 gb hd
Intel Core 2 Duo

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dus in alle vensters waar met knopjes wordt gewerkt, heb je dit probleem? Kan je wel bestanden dubbelklikken, het start menu openen etc? Bedoel je je touchpad, of heb je een externe muis aangesluiten? Zo ja, welke? Draadloos? Zonder antwoorden op deze vragen kan ik (en waarshcijnlijk de rest van de Tweakers) niets met dit topic.

Verwijderd

Topicstarter
Touchpad + gewone muis.

Meestal bij Firefox, Bij de installatie van firefox had ik dit ook.
In mappen zoals mijn documenten heb ik dit niet.

Wanneer ik een afbeelding selecteer om toe te voegen bij een zoekertje op ebay moet ik een foto selecteren via de pijltjes, via de muis kan ik wel selecteren maar niet op OK klikken.

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik heb ook weleens iets als dit gehad. waar een paar applicaties problemen hadden met het reageren op het klikken van mijn muis (met een gewone muis aan een desktop pc), ik hoefde slechts de stuurprogramma's opnieuw te installeren (verwijderen en opnieuw laten zoeken naar Plug en Play hardware). In jouw geval zal je de touchpad EN de muis driver opnieuw moeten installeren. Zodra dat gedaan is, moet je even lastig doen met je toetsenbord en met tab naar het knopje gaan om naar nieuwe hardware te zoeken. Of je doet het makkelijk en schakelt je laptop uit met de uitknop (vasthouden +/- 5 sec) en zet 'm daarna weer aan. Is niet de meest mooie oplossing, maar voor een keertje kan geen kwaad.