[Speedlinq]Kan bellen niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb laatst Speedlinq comfort 20000 met bellen aangevraagd(had eerst IPB van KPN).
2 dagen zonder internet, toen kwam het modem, geinstalleerd en ik had internet, stabiel 1.8MB/s. Dezelfde dag nog bellen aangevraagd, brief kwam vandaag binnen, maar ik kan het bellen niet installeren, als ik de wizard volg, wordt stinstall5.exe uitgevoerd, dit gaat allemaal perfect totdat hij de modem heeft onderzocht, in het venster waar je je abonnement moet selecteren is alles grijs:

Afbeeldingslocatie: http://img1.imagefuse.com/upload/sefyu/Untitluted_1.jpg

Ik weet niet wat ik fout doe of wat er fout gaat, ik heb de speedtouch 546 v6.

Heeft iemand dit al eerder meegemaakt?

Wat ik ook vreemd vind is dat als ik een modem moet kiezen voor de wizard, dat die van mij er niet bij staat.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-11 09:33

Bergie

Lekker belangrijk...

Staat je antwoord hier niet ergens tussen: [Speedlinq] Ervaringen - Deel 5

Yamaha MT-09

Verwijderd

Hier staat nieuwe software en een nieuwe firmware voor je modem.
Misschien helpt het :
http://www.speedtouch.nl/drivers.html#516
Wel de juiste pakken voor V6

• Sefyu
  • Niet online
Net geprobeerd, nieuwe firmware geinstalleerd en de nieuwe software, maar die nieuwe software zorgde ervoor dat ik niet meer op internet kon, dus heb ik de speedlinq cd weer gebruikt, maar het bellen doet het nog steeds niet, wel traint mn modem nu op een iets lagere snelheid in.

Ik zie op speedlinq.nl ook staan:

Diagnostische gegevens
VoIP Modem aangemeld bij centrale: Nee

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 11:36
de speedtouch 546 v6 is geen Voip modem(hiermee kun je dus niet bellen)

heb je bij de aanvraag gekozen ook voor bellen want dan kreeg je namelijk automatisch de st780 die wel geschikt is voor bellen van speedlinq.

je hebt dus gewoon verkeerde modem op dit moment gekregen.

st716 en de st780 zijn dus de modems waarmee je speedlinq bellen mee kunt gebruiken

mvg

amdboy

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• Sefyu
  • Niet online
Ik vind het nogal vreemd dat je bij een Speedlinq Comfort + BELLEN voor een NIET VOIP modem kan kiezen?
En ook nog dat ze dus geen NIET draadloze VOIP modems hebben.

Maar ik zal contact met ze opnemen, ik had namelijk we leerst een ander modem gekozen, maar dit later weer gewijzigd omdat ik de beschikking had over een zware klopboor om een gat te boren in het plafond.

EDIT:
Ik heb trouwens nog wel een Experiabox liggen hier, kan ik die op een of andere manier als tijdelijke vervanger gebruiken?
En mn modem traint ook steeds trager in, eerst ruim 17Mb, nu 15Mb, kabel is ongewijzigd

EDIT2:

Heel toevallig kwam er net een koerier langs met een ander modem, MET VOIP, bellen ben ik nu aan het installeren.
Topic kan gesloten worden als ik verder geen problemen tegenkom denk ik.

EDIT3;

Er staat nog steeds Diagnostische gegevens
VoIP Modem aangemeld bij centrale: Nee
Hoelang duurt het totdat dit wel het geval is normaalgesproken?

[ Voor 54% gewijzigd door Sefyu op 23-04-2007 16:31 ]

• Sefyu
  • Niet online
Topic kan definitief dicht, na een paar uurtjes wachten deed het bellen en internet het weer.
Pagina: 1