Toon posts:

stalker , te zwaar of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi heb sins een tijd de nieuwste stalker en tijdens de instaletie zegt hij dat m'n systeem voledoe daan de miniumum vereisten :

amd athlon 64 3000+
geforce 7800gs
1GB ram

maar het game schokt soms heel hard op 1024x768 en de grafics op medium
en zie veel fouten , soms ka ik da lijnen van het geweer zien

(http://beta.mapleprimes.c...lot_blog_woorksheet_2.gif) zoals in deze tekeing bedoel ik dan :P

Verwijderd

welke drivers gebruik je? heb je al een lagere resolutie geprobeerd? xp; vista?

offtopic: owlalala wat een nederlands :9 .

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2007 20:18 ]

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:33
Wat zijn jouwn hardwarespecificaties eigenlijks?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik denk dat je je topic hier had moeten plaatsen: Spielerij - Problemen & Vragen

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Hallo Varco,

Voordat je een topic plaatst ga je eerst uitzoeken waar het onderwerp precies hoort. Dat doe je op GoT niet alleen door naar de subcategorie te kijken (Devschuur® in dit geval), maar ook naar de faq's en type topics in het betreffende subforum (Graphics in dit geval).

Zoals hierboven al wordt aangegeven, hoort je topic eerder in een subforum ala Spielerij - Problemen & Vragen.

Ik ga je topic echter niet verplaatsen. Probeer aan de hand van de richtlijnen in dat subforum een duidelijkere startpost te maken :)

Succes verder

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-01 15:49

JHS

Splitting the thaum.

Als eerste is dit topic niet op zijn plaats in een forum over vraagstukken betreffende grafische zaken en de bewerking ervan - en dus niet grafics als in hardware :) . Je vraag past inderdaad waarschijnlijk beter in Spielerij - Problemen & Vragen, maar let er bij het openen van een topic daar wel op dat er een aantal minimum eisen zijn aan de inzet die je vertoond. Het is dus niet de bedoeling om je specs neer te zetten en te roepen dat 'ie het niet doet, maar ook te vermelden wat je precies geprobeert het om het op te lossen. Zie ook Registratievoorwaarden / korte FAQ en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ :) .

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.