Thermaltake Armor klepjes trillen (voorkant)

Pagina: 1
Acties:

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:20
Hey Tweakers,

Ik heb al enige tijd een Thermaltake Armor in huis en die bevalt perfect, er is echter één imperfectie waar die soms last van heeft. Voor mensen die bekend zijn met deze kast en mensen die er minder bekend mee zijn, er zitten twee kleppen voorop de kast die een soort van (sier) bescherming bieden. Echter zit er speling op ofzo waardoor de klepjes gaan trillen. Dit geeft een irritant geluid en ik wil hier vanaf. Nu heb ik nergens een oplossing kunnen vinden dus wellicht hebben jullie een oplossing? Bij voorbaat dank, meer info indien nodig _/-\o_

Thanks.

Verwijderd

Erachter zien te komen welk onderdeel (harde schijf/ventilator) de trilling veroorzaakt en dit anders mounten :?

• De Priester
Ja tis de HD die de trilling veroorzaakt en ook de dvdspeler echter vind ik die plek voor beide te handig om ergens anders te mounten en ze horen er beiden toch te kunnen. Dus afgezien van die optie zoek ik een andere manier om bijvoorbeeld de speling van de kleppen weg te nemen. Misschien plak ik er gewoon een stukje kneedgum tegenaan ofzo maar das ook niet de ideale oplossing

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:03
Ik ben zelf ook in het bezit van de Thermaltake Armor.

En het probleem wat jij hebt heb ik alleen als ik iets brand m.a.w. als de Dvd brander iets moet doen :P

Je kan dit oplossen door de deurtjes er af te halen, dit gaat redelijk makkelijk.
Nadeel is wel dat de sierstukjes dan weg zijn.
En anders kan je de speling weghalen door iets tussen de scharnieren te stoppen.

Ik kijk er één dezer dagen ook even naar om te kijken of ik een betere oplossing heb.
En of ik die deurtjes ga missen als ze eraf zijn.

• De Priester
Njah ik heb dus mijn HD bij de dvdspeler ergens hangen, ik dacht dus dan blijft die lekker koel. Echter zorgt de trilling en de speling bij die deurtjes voor een vibratie en dus geluid. Weghalen lijkt me zonde dan bouw ik nog liever de boel om, ik ga kijken wat een beetje kneedgum kan doen en of het stoort qua uiterlijk. Mocht er iemand een betere oplossing hebben dan hoor ik die graag.

Verwijderd

Je harde schijf ophangen in (post)elastieken helpt erg goed tegen vibratie van harde schijven.
Pagina: 1