Stay safe
al eens een ander geheugenkaartje geprobeerd?
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
[ Voor 38% gewijzigd door Master FX op 22-04-2007 18:32 . Reden: toevoeging ]
Stay safe
Heb je nog garantie?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Wat is een beetje redelijke garantie-termijn voor deze camera? Enkel de jaar fabrieksgarantie? of heeft minolta nog een langere standaard garantie termijn?
@Oxi
Hij is destijds inderdaad wel als overjarig model aangeschaft, dat klopt, maar garantie blijft garantie natuurlijk (gewoon vanaf de aanschafdatum)
[ Voor 26% gewijzigd door Master FX op 22-04-2007 20:09 . Reden: reactie @ Oxi ]
Stay safe
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Ehh nee, Sony heeft onlangs aangegeven dat er een probleem was met defecte sensors in een aantal camera's. De dimage zat hier dacht ik ook bij.Oxi schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:07:
De 7i is een camera van vele jaren oud, de garantie zal wel verlopen zijn.
In dat geval zou je dus reparatie kunnen krijgen.
Dus: http://esupport.sony.com/...template_id=1&news_id=131
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
kwam ik hier uit. Er staan wat voorbeeld "gare" plaatjes.
Dit is volgens mij precies wat er aan de hand is. Ik hoop dat ze dit nog steeds repareren (aangezien het een aankondiging is van oktober 2005).
Ik schat zo in dat de camera inderdaad in de genoemde periode geproduceerd is.
Morgen maar eens even bellen.
Bedankt voor jullie inzichten!
@Oxi
Die pagina is alleen voor US-klanten. Even kijken of er ook iets voor Europa is.
update
gevonden
[ Voor 17% gewijzigd door Master FX op 22-04-2007 21:01 . Reden: reactie @Oxi ]
Stay safe
|>
Bericht hierboven
Dat wil níet zeggen dat ik er gelijk complete series van maak of hoef te zien, maar gewoon zo, één foto, zeker leuk