3DMark06: kan niet updaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147180

Topicstarter
Bij mijn 8800GTS zat een 3DMark 06 geleverd (versie 1.0.2). Zonet geprobeerd mijn resultaten op te sturen, maar dat ging niet (meer) omdat mijn versie verouderd was. Ik kon een update uitvoeren naar 1.1.0 door een patch te downloaden.
Aldus gedaan, alleen bij het installeren krijg ik de mededeling dat Setup geen 3DMark 06-versie heeft kunnen vinden (en dus niet kan installeren).

Ik mag doodvallen - maar hij staat er toch écht op...de patch zou ook voor versie 1.0.2 moeten werken dus...wat gaat hier fout?

PS: weet niet of ik in het juiste subforum ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

3DMark is geen spel, dus verplaats ik hem door naar -> Client Software Algemeen.

Ik gok zelf dat je 3DMark gewoon even opnieuw moet installeren. Heb je in de tussentijd soms Windows opnieuw geinstalleerd of op een andere manier je register verloren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-06 22:57
Had je de vorige 3dMark wel onder deze XP geinstalleerd? Oftewel, staat ie wel in de lijst Software van je huidige XP installatie? En anders download je toch alsnog de gehele versie van www.futuremark.com. Is toch freeware, mocht je een key hebben kun je die dan gewoon invullen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door dinkelover op 22-04-2007 16:33 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb 3dmark 06 zojuist (ca. 1 uur geleden) geïnstalleerd. Hij heeft er al eerder opgestaan, maar dat was vóór ik een volledig nieuwe XP-installatie uitvoerde. En ja, hij staat gewoon in de softwarelijst.
Het is trouwens wel de 'advanced version' - misschien heeft dat er iets mee te maken (er bestaan een basic en een advanced version, zag ik op futuremark.com)?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 147180 op 22-04-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Xchoppem es omhoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Ik weet niet of je al een antwoord had, maar ik heb ook een ASUS versie van 3dMark06 (bij mijn 8800 GTX). De patch werkte niet, maar een full install gaf wel het juiste antwoord. Eroverheen installeren werkte bij mij niet (3DMark crashte iedere keer). Wat ik daarna deed was 3dMark deinstalleren maar wel de registry gegevens laten staan (deinstall moest ik 2 keer doen door die full die ik er overheen had gegooid). Daarna opnieuw die full erop en nu heb ik wel een 1.10 Advanced Edition.
Pagina: 1