Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:04
SAMSUNG U300

Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/soonavailable/images/u300_l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2007/02/15/41135.jpg

Specifications

Standard
EDGE
GPRS Class 10
900/1800/1900MHz

Camera
3 Megapixel camera

Display
LCD : 2.2” 240X320
262K TFT
96X16gray OLED

Features
MP3/ACC/eACC+/WMA/WMDRM
MPEG4/H.263
64 Poly Ringtones
Bluetooth 2.0 / USB 2.0 high-speed
Background Music Play
Document Viewer / Offline Mode
Smart Search / Smart Messaging
BT Printing / uGo / TV Out
My Menu / Mobile Tracker / Power SMS

Memory
70MB

Size
100X51X9.6 mm

BRON

Er is al een mooi topic over de U600 en U700 wel hier: Het Samsung U600/U700 topic

[ Voor 86% gewijzigd door jdiezrequejo op 21-06-2007 15:14 . Reden: Topicstartaangepast (meer info) ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Same here, ik wacht ook op deze telefoon. Eerste klepjes telefoon die me wel bevalt kwa look :)

Volgens een Samsung Medewerkster ligt de telefoon binnen een maand in de winkels :)

Blij Met Wilco

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Zou je misschien wat meer details aan de topicstart kunnen toevoegen zoals specificaties en in ieder geval een linkje naar de product pagina? ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• jdiezrequejo
Eggy schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:27:
Zou je misschien wat meer details aan de topicstart kunnen toevoegen zoals specificaties en in ieder geval een linkje naar de product pagina? ;)
Done!

Ik heb van het weekend nagevraagd bij The Phonehouse of die er iets van wisten wanneer de U300 uitkomt maar helaas 0 op het request!

Ze konden het mij ook niet vertellen wanneer de U300 uitkomt. DUs voor de liefhebbers zal het gewoon afwachten zijn!
Want de U300 staat wel op de nederlandse samsung product pagina (zie ook topicstart)!

Verwijderd

Is er al meer nieuws?

Verwijderd

Hier in Belgie, bij Belcompany verwachten ze hem volgende week voor de prijs van (sic!) 349 euro. De verkoper heeft gebeld terwijl ik erbij stond, dus ik denk dat dat vrij zeker is...

Verwijderd

Kijk daar kan ik op wachten! Tenminste als ze ook zo snel in Nederland zijn.

• jdiezrequejo
Gistere avond heb ik een email gestuurd naar samsung. Met de vraag of hun kunnen zeggen wanneer de samsung U300 uitkomt.
Vriendelijk dank voor uw e-mail met betrekking tot de Samsung SGH-U300.

Momenteel is nog niet bekend wanneer, en of de SGH-U300 in de Benelux uitgebracht zal worden. Zodra hier meer duidelijkheid over is, zal hiervan melding worden gemaakt op onze website www.samsung.nl.

Op de website zult u te zijner tijd de specificaties en adviesprijs aantreffen.
Dus ben bang dat hij voorlopig nog niet zal komen.

• RicX
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 13:11

RicX

Het leven is geen ponypark

Belangrijkere vraag: waar is de u300 nu wel te krijgen, want dat kan ik nu ook nog nergens uit toveren... Als hij bijvoorbeeld in Duitsland of the UK al te halen is...

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Pagina: 1