Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?
Wat heb je daarover kunnen vinden in REF.CHM en Deploy.chm?
Daar staat dat duidelijk in uitgelegd hoor
Daar staat dat duidelijk in uitgelegd hoor
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Eerlijk gezegd vind ik enkel dit over de computername:
edit:
Maar niets te vinden over het meerder computernamen geval... Als jij dit weet staan mag je het altijd zeggen.-knip-
edit:
dat batch script gaat als volgt:Werken met udf-bestanden
Als u meerdere computernamen hebt opgegeven, wordt met Installatiebeheer een batchscript gemaakt waarbij wordt verondersteld dat de computernaam wordt doorgegeven via de opdrachtregel. In dat geval moet er tevens een udf-bestand aanwezig zijn.
Wanneer u het udf-bestand gebruikt voor het beheer van naamtoewijzingen voor meerdere computers, moet u de optie /udf gebruiken met Winnt32.exe of Winnt.exe. Een voorbeeld hiervan vindt u in het voorbeeldbatchscript dat door Installatiebeheer is gemaakt.
nu snap ik adhv dit batchscript nog wel niet hoe ze controleren of een naam in gebruik is?@rem SetupMgrTag
@echo off
rem -knip-
set AnswerFile=.\unattend.txt
set UdfFile=.\unattend.udb
set ComputerName=%1
set SetupFiles=D:\i386
if "%ComputerName%" == "" goto USAGE
D:\i386\winnt32 /s:%SetupFiles% /unattend:%AnswerFile% /udf:%ComputerName%,%UdfFile% /makelocalsource
goto DONE
:USAGE
echo.
echo Gebruik: unattend ^<computername^>
echo.
:DONE
[ Voor 59% gewijzigd door FReNsJ op 22-04-2007 12:15 ]
Er is een fout opgetreden in de windows foutoplosser, wilt u de foutoplosser opstarten om dit probleem op te lossen ?