Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Outlook 2007] Bij openen item: kan werkbestand niet maken*

Pagina: 1
Acties:
  • 3.721 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
na installeren van Office 2007 (voorheen Office 2003) krijg ik als ik in Outlook een bericht open dit:
Outlook kan het werkbestand niet maken. Controleer de omgevingsvariabele temp.

in het (HTML) bericht krijg ik dan deze zinnen waar plaatjes horen: Fout! Kan bestand niet lezen of weergeven.

alles al gecontroleerd: temp directory staat goed volgens mij. op de microsoft sites is niets te vinden!

Verwijderd

Heb je al schijfopruiming geprobeerd met verwijderen tijdelijke bestanden? Kan nl. zijn dat er in je temp dir een corrupt bestand staat.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is je Tempvariabele wel aanwezig dan? Type eens op een command prompt: set
Kijk of TEMP daar naar een bestaande directory waar je mag lezen, schrijven en verwijderen verwijst.
En misschien staan daar idd corrupte bestanden...
Ik pas de topictitel even aan, "omgevingsvariabele temp" zegt niks over je probleem.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
schijfopruiming heb ik net gedaan; helaas nog steeds hetzelfde.

als ik op dit forum zoek heeft iemand dit een tijd geleden ook als eens gehad. jammer genoeg zonder oplossing. heeft dus niets met Office 2007 te maken maar iets met Windows.
waarom is er dan niets over te vinden?!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nou kijk eens goed in mijn vorige post ;)
Anders misschien nog een virusscanner die iets vanuit tempfiles niet toestaat? McAfee heeft bijv zo'n feature...

[ Voor 58% gewijzigd door sanfranjake op 22-04-2007 10:57 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
set commando geeft keurig de juiste Temp directory aan!

zal toch niet Mcafee zijn?? zomaar in ene na installatie Office2007?
zal eens gaan zoeken in McAfee.

Verwijderd

Topicstarter
nog steeds hetzelfde! balen niemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
vannacht in ene goed; daarna write delayed error en wederom komt de fout nu terug.
Mcafee helemaal gedeinstalleerd; maakt geen verschil

.

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb het voor elkaar; bij toeval. mijn iPod hing aan de PC en toen ging het email openen zonder de foutboodschap.
verwijderen van de iPod gaf de boodschap weer. wat bleek : Outlook gebruikt de Temporary Internet files directory voor het opslaan van de plaatjes die in de email staan! en die stond bij mij op U: (de iPod) en aangezien ik Mozilla gebruik voor surfen merk ik dit nooit.

aangepast en nu werkt het!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook en zie dat er een oplossing is gevonden maar kan iemand mij ook vertellen welke stappen ik exact moet nemen om het probleem te verhelpen?
Pagina: 1