Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
wie beschikt over de mio met 2 gb sd-kaart en het volgende software tomtom6 western europe + extra's en de software van de uptodate alle flitspalen van nl en evt buitenland?.....wie heeft er goede ervaring mee?

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:36
Alhoewel ik denk dat dit topic weer een slotje krijgt, zal ik je toch proberen te helpen.

Een duidelijke handleiding over flitspalen.nl is te vinden op hun site.
Hier een directe link:
http://www.flitspaal.nl/r...l_gps.ondersteuning_stap1

Dus selecteren wat voor merk PDA je hebt, en welke versie van de navigatie software, daarna krijg je keurig een PDF handleiding.

Ikzelf heb trouwens goede ervaringen met de TomTom GO 710 (Western Europe) en een up-to-date lijst van alle flitspalen in de Benelux, echter is het wel naar dat je altijd alle waarschuwingen 1 voor 1 moet instellen.

Tips voor een betere topicstart:
- Lees alle FAQ's, policies, handleidingen enz. op GoT door.
- Verzin een goede titel, dus bijvoorbeeld: [TomTom navigator 6] Mio 168 - Lijst van flitspalen instellen
- Probeer zo goed mogelijk te vertellen wat je al geprobeerd hebt, en wat je probleem is.
- Probeer ook zo goed mogelijk Nederlands te schrijven, dus met leestekens en hoofdletters, verdeel je 'tekst' ook in alinea's.

Update:
Om je toch nog even te helpen, een 'directere' link naar jouw PDA, je hoeft alleen nog maar even de versie van de navigatie software te selecteren:
http://www.flitspaal.nl/redirect.html?p_redirect_url=fl_gps.ondersteuning_stap3?p_app_id=46344934

[ Voor 40% gewijzigd door AndriesLouw op 22-04-2007 20:54 ]

Specificaties | AndriesLouw.nl

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

nou ik heb de voorwaarden door genomen. <- heb je daarin ook gelezen dat het niet de bedoeling is om een nieuw topic met dezelfde vraag en strekking te openen als een eerder topic is gesloten?

Verder zul je het woord "search" wel zijn tegengekomen, als je de aanwijzingen had opgevolgd, was je terecht gekomen bij Mitac Mio 168 / Yakumo delta 300 -HS GPS.

Ik raad je stellig aan om niet opnieuw een topic te openen, want dat zorgt er alleen maar voor dat steeds minder mensen de moeite nemen om je te helpen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.