2 headsets aansluiten

Pagina: 1
Acties:

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 23:27
Ik heb 2 headsets liggen hier. Alleen kan ik er maar 1 tegelijk gebruiken, en ik wil een 2e voor een kennis aan kunnen sluiten.

De koptelefoons hebben dus een gewoon kabeltje wat in je geluidskaart moet (weet even niet hoe dit heet), 1 kabel voor het geluid en 1 kabel voor de micro..

is er een splittertje, waarbij ik beide headsets kan aansluiten, zodat uit beide hetzelfde geluid komt, en dat we allebij kunnen praten en dit gewoon goed doorkomt? (ivm met maken van jingles/songs e.d.)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 10:55

BaRF

bijna kerst

je zou twee van deze kunnen proberen: 3.5mm jack splitter - overal te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.3wisemonkeys.co.uk/img/products/headphonesplitter.jpg

:) geluid moet zoiezo lukken en denk dat mic ook geen probleem is.

[ Voor 9% gewijzigd door BaRF op 21-04-2007 22:37 ]

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• RamsesII
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-02 07:12
hier zijn echt veel oplossingen voor, [img]http://www.electronix.com/catalog/images/tx630.jpg[img]
Afbeeldingslocatie: http://www.triplebit.com/images/Splitter-1.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door RamsesII op 21-04-2007 22:38 ]

• Boyd
Precies wat ik zocht.. 3,5 jack dus..

Geluid lijkt me inderdaad ook geen probleem, misschien dat het volume wat omlaag gaat? (misschien 1 met voeding te koop?)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je verliest nagenoeg geen kwaliteit met zo'n splitter, kans alleen als je 2 verschillende microfoons heb dat de een harder geluid opneemt dan de anders. Advies is dan dus 2 dezelfde te hebben ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Boyd
SinergyX schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 22:41:
Je verliest nagenoeg geen kwaliteit met zo'n splitter, kans alleen als je 2 verschillende microfoons heb dat de een harder geluid opneemt dan de anders. Advies is dan dus 2 dezelfde te hebben ;)
ok :), heb 2 dezelfde, dus dan komt dat in ieder geval wel goed

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:26
Wel opletten dat je geen kop telefoons met een te lage weerstand gebruikt. Daarmee kan je het (eind)versterkertje opblasen. (normaal zijn ze rond de 36 Ohm, als je er dan 2 gebruikt wordt de weestand 18 Ohm, dat overleeft een gemiddelde geluidskaart wel, maar met 2 koptelefoons van 16 Ohm kan het teveel worden.)

• Boyd
OK:) heb er vandaag 2 binnen gehad, besteld op internet. Werkt goed :) beide microfoons doen het goed en geluid is ook prima op allebij. bedankt voor de hulp!
Pagina: 1