Toon posts:

[XP] installatie blijft hangen bij hardware detectie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een paar problemen,

- mijn mx revolution muis doet het niet, mijn computer wil maar niet de usb stick software instaleren,
krijg steeds de melding "software kan niet geinstalleerd worden" heb al van alles geprobeerd, nieuwe driver gedownload, maar nee doet het niet, hetzelfde probleem had ik een tijdje geleden met me logitech quickcam 5000! Op andere computers doet deze het gewoon! alleen niet bij mij, eerts dacht ik, nou misschien is mijn computer te nieuw, dat ze bij logitech nog geen goede drivers hebben, maar dat is gewoon niet zo!

(bios instellingen bekeken, veranderd, weer goed gezet, niks helpt! Moederboard update drivers gedownload....ook niks)

ik ben hier net nieuw en dit zal wel in het verkeerde topic staan :+ :o }:O

Wie kan mij helpen??

Ik heb een asus p5b deluxe moederboard,
E6300 intel core 2 duo cpu
2gb 800 geheugen
xfx nvidia 7600gs videokaart!

Groetjes Anouk

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 22:35 ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:58

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Kan je niet op annuleren drukken dan? En die driver installeren zodra je in Windows hebt.

PS: Groeten doen is niet nodig ;)

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
mja ik ben nu ff bezig met iets anders :P was vergeten me schrijf te formateren :P

• Robvdberger
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik neem aan dat je installatie legaal is. Probeer het nog eens helemaal opnieuw en zorg voor een helemaal lege schijf, zonder partities. Probeer alle dingen die je niet nodig hebt af te koppelen, mss kan dat iets uitmaken, maar ik weet het ook niet ;( . Printer enzo bijvoorbeeld

[edit]

dat dacht ik al jah..

[ Voor 5% gewijzigd door Robvdberger op 21-04-2007 22:38 ]

Verwijderd

Kijk effe je voeding van je pc na,
de Spullen die je beschrijft is allemaal USb
en usb vraagt stroom van je pc en voeding
als deze te laag is krijg je hele rare storingen

grts
succs

jan

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hoi Anouk/loserkid,

Allereerst: geen paniek :)
Dat je computer blijft hangen op 34 minuten is een teken dat er tijdens de hardware detectie bij het installeren iets niet goed gaat.
Vermoedelijk USB apparaten, daar gebeurt dat vaker mee.

Je bent al begonnen aan een herinstallatie, probeer het eens met zo min mogelijk randapparaten aangesloten. Als je de oude PS/2 aansluiting nog kan gebruiken, doe dat dan.
Daarmee sluit je ook USB gerelateerde weigeringen van die kant uit.

Ik verander je titel ook even zoals de bedoeling is, zie ook Windows Clients - Policy .

Enne, groeten doen hoeft niet, we zien je naam/nick toch al bij je post staan ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1