hallo deskundige graag zou ik het volgende willen vragen wie kan/wil me zijn directe email geven om mij tehelpen om mijn pda mio 168 met geinstalleerde tomtom6 met extra programma's zoals flitspalen die je via flitspaal.nl of checkpoint.kan downloaden en op je pda installeer overigens ik beschik over sd-kaart 2 gb en de tomtom is al geinstalleerd alleen vraag ik me af of het opnieuw moet vanwege hij zit al vol.....maar ik wel mij pda goed in orde stellen door de opgenoemde programma's opzetten.
Jezum ben je geboren in 1977 en dan presteer je 't om zulke taal te gebruiken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Goede topictitel!
Hier gaat redelijk rap een slotje op verwacht ik zo.........
Ik zou trouwens eens googlen op POIedit
Hier gaat redelijk rap een slotje op verwacht ik zo.........
Ik zou trouwens eens googlen op POIedit
[ Voor 20% gewijzigd door awenger op 21-04-2007 21:59 ]
Toch knap: twee hele leestekens in de OP
.
[ Voor 3% gewijzigd door RoelJewel op 21-04-2007 22:05 ]
TR send...
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
dirk12: Op GoT zijn er bepaalde eisen verbonden aan het openen van een topic, zoals je kan lezen in Registratievoorwaarden / korte FAQ. Ik zou je willen adviseren voor je een volgend topic opent
. Het is namelijk niet de bedoeling om via het forum de hulp van iemand in te roepen en dan te willen communiceren via een andere manier dan het forum. Daarnaast is het niet de bedoeling om gewoon een vraag neer te dumpen, zoals je nu hebt gedaan. Als laatste stellen we het gebruiken van een schreeuwerige titel als deze niet op prijs.
Overigens mogen de anderen die hier hebben gereageerd Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics doornemen..
Overigens mogen de anderen die hier hebben gereageerd Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics doornemen..
[ Voor 6% gewijzigd door JHS op 21-04-2007 22:37 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()