Ben zojuist overgestapt van norton 2006 naar nod32+zone alarm pro (7). Dit zou minder belastend zijn voor mijn systeem. Nod32 doet inderdaad zijn werk aardig, over zone alarm ben ik echter niet te spreken op het moment. Zodra ik een download aanzet op usenet (normaal 1050 KB/s) wordt vsmon.exe 48%(-52%) gebruik, dit gaat dus tenkostte van newsleechter dat graag 60% wil op dergerlijke snelheden (snelheid zakt dan ook terug naar 800 KB/s). Er blijft dus niks over om nu normaal dit berichtje te typen want ik zit gewoon op 100% cpu. Weet iemand hoe ik dit kan verbeteren of heeft iemand een beter werkend beveiligingsprogramma.
Op mijn andere pc heb ik 2007 van norton geinstalleerd en ben hier eigenlijk meer over te spreken, de OS is wel trager als je vrijwel niets doet maar met downloaden gaat alles vrolijk door en is er niet zon lag in alles wat je doet zoals ik nu meemaak.
Op mijn andere pc heb ik 2007 van norton geinstalleerd en ben hier eigenlijk meer over te spreken, de OS is wel trager als je vrijwel niets doet maar met downloaden gaat alles vrolijk door en is er niet zon lag in alles wat je doet zoals ik nu meemaak.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.