Hoi, Ik heb een probleem (al lang, maar ik kon ermee leven).
Als ik sommige handelingen doe (vroeger waren dat torrents proberen te downloaden) verschijnt er een bericht:
Nu ben i kechter een site aan het maken, die gebruik maakt van vbulletin waarop deze mod staat geinstalleerd:
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=131150$
Ik kan echter de ad code van bidvertiser niet opslaan of ik krijg die error, ik kan ook geen variabelen bijzetten in de code (zoals wel moet, zie 'instructions' )-, of ik krijg die error. Dit is dus wel een probleem.
Nu is mijn vraag of er een oplossing bestaat voor mijn probleem, zonder die firewall weg te doen? En is het uberhaupt wel die firewall zn schuld? Ik weet niet precies welkeen het is
Ik gebruik firefox, maar de error doet zich ook voor in IE.
Alvast bedankt
Als ik sommige handelingen doe (vroeger waren dat torrents proberen te downloaden) verschijnt er een bericht:
Deze error begon nadat mijn pa zo'n externe firewall had laten zetten (Anti-virus, firewall, site blockeringen all-in one ding) die hij niet wil wegdoen maar ferm tegensteekt. Een voorbeeldje van hoe stom dat ding wel is, is bv dat Ebay geblokkeerd is. (met als excuus 'advertisements' )De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Nu ben i kechter een site aan het maken, die gebruik maakt van vbulletin waarop deze mod staat geinstalleerd:
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=131150$
Ik kan echter de ad code van bidvertiser niet opslaan of ik krijg die error, ik kan ook geen variabelen bijzetten in de code (zoals wel moet, zie 'instructions' )-, of ik krijg die error. Dit is dus wel een probleem.
Nu is mijn vraag of er een oplossing bestaat voor mijn probleem, zonder die firewall weg te doen? En is het uberhaupt wel die firewall zn schuld? Ik weet niet precies welkeen het is
Ik gebruik firefox, maar de error doet zich ook voor in IE.
Alvast bedankt