Hallo, ik ben binnenkort van plan een nieuwe kast te kopen, en na vele reviews te hebben gelezen leken mij dit de beste kasten voor een budget van ong. 100 euro.
Wat ik wil van een kast:
-goed coolingsvermogen
ok, de 900 kan beter coolen als de p180 en dat is natuurlijk een pluspunt.
3 120mm coolers+200mm cooler vs. 3 120mm coolers, lijkt me duidelijk.
geluid
Aangezien ik mijn PC soms 's nachts aanlaat moet hij vrij stil zijn, maar aangezien de coolprestaties voorgaan is dat niet zo belangrijk,
Nu weet ik dat de 900 ook meer geluid maakt dan de p180 maar dat de coolers kunnen ingestelt worden op high/medium/low snelheid te draaien, dus kas ik als hij 's nachts aanstaat hem op low zetten aangezien hij dan alleen maar hoeft te downloaden,
Nu weet ik niet of je dat met de p180 ook kan doen
ruimte
Ik ben niet van plan nu gelijk een nieuwe videokaart te gaan kopen, maar met het oog op de toekomst wil ik een ruime kast
De 900 heeft normaal minder plek dan de p180, maar volgens mij kan je de HDD cage weghalen en dan een videokaart daar doorheen laten steken
Bij de p180 kan dat in ieder geval wel en zal die daarom altijd voldoende plek hebben
degenlijkheid
Mischien ligt het aan mij, maar in reviews blijkt dat de p180 een wat degenlijkere kast is als de 900
En ik heb gelezen dat de 900 snel helemaal onder het stof zit, door grote gaten waar het doorheen kan, bij de p180 is dat volgens mij niet
prijs
Tsja, ik heb nog altijd een budget en de p180 is ong. 20 euro duurder, ik weet niet of dat de moeite waard is.
Oja, als je de HDD's onderin plaatst bij de p180 worden ze sneller warm omdat daar geen fan zit
, Zal dat veel schelen want ik haal die middelste HDD cage er liever uit.
En als je bij de 900 de middelste cage eruit haalt is het dan nog goed mogenlijk de fan gewoon te laten zitten?
, op plaatjes zit de cooler vast aan de cage.
Welke kast zouden jullie kopen, en wat zijn eventuele nadelen van de kasten?
Of weet iemand een betere kast? Zal ongetwijfeld gebeuren
Goede reviews die ik heb gelezen:
p180:
http://www.silentpcreview.com/article249-page1.html
900 review:
http://www.trustedreviews...d-Ultimate-Gaming-Case/p1
Wat ik wil van een kast:
-goed coolingsvermogen
ok, de 900 kan beter coolen als de p180 en dat is natuurlijk een pluspunt.
3 120mm coolers+200mm cooler vs. 3 120mm coolers, lijkt me duidelijk.
geluid
Aangezien ik mijn PC soms 's nachts aanlaat moet hij vrij stil zijn, maar aangezien de coolprestaties voorgaan is dat niet zo belangrijk,
Nu weet ik dat de 900 ook meer geluid maakt dan de p180 maar dat de coolers kunnen ingestelt worden op high/medium/low snelheid te draaien, dus kas ik als hij 's nachts aanstaat hem op low zetten aangezien hij dan alleen maar hoeft te downloaden,
Nu weet ik niet of je dat met de p180 ook kan doen
ruimte
Ik ben niet van plan nu gelijk een nieuwe videokaart te gaan kopen, maar met het oog op de toekomst wil ik een ruime kast
De 900 heeft normaal minder plek dan de p180, maar volgens mij kan je de HDD cage weghalen en dan een videokaart daar doorheen laten steken
Bij de p180 kan dat in ieder geval wel en zal die daarom altijd voldoende plek hebben
degenlijkheid
Mischien ligt het aan mij, maar in reviews blijkt dat de p180 een wat degenlijkere kast is als de 900
En ik heb gelezen dat de 900 snel helemaal onder het stof zit, door grote gaten waar het doorheen kan, bij de p180 is dat volgens mij niet
prijs
Tsja, ik heb nog altijd een budget en de p180 is ong. 20 euro duurder, ik weet niet of dat de moeite waard is.
Oja, als je de HDD's onderin plaatst bij de p180 worden ze sneller warm omdat daar geen fan zit
En als je bij de 900 de middelste cage eruit haalt is het dan nog goed mogenlijk de fan gewoon te laten zitten?
Welke kast zouden jullie kopen, en wat zijn eventuele nadelen van de kasten?
Of weet iemand een betere kast? Zal ongetwijfeld gebeuren
Goede reviews die ik heb gelezen:
p180:
http://www.silentpcreview.com/article249-page1.html
900 review:
http://www.trustedreviews...d-Ultimate-Gaming-Case/p1
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 20:29 ]