Hallo,
Ik heb sinds vorige week een Vserver (beta-C) bij strato.
Nu had ik in het verleden bij protagonist en server4you geen problemen met het versturen van HTML mail vanaf de website. Echter sinds in bij strato zit wel. Het probleem lijkt in de header te zitten maar ik kom er naar uren zoeken nog steeds niet uit.
Ik ben op zoek naar andere lotgenoten die het zelfde probleem hebben (gehad). Wellicht hebben jullie een oplossing? Ik begin ook te denken dat het wellicht een instelling op de server is waardoor het niet werkt, echter gaat mijn kennis hierover niet ver genoeg.
De header die ik nu gebruik:
$headers = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n"
$headers = 'From: Birthday Reminder <birthday@example.com>' . "\r\n" ;
$headers .= 'Reply-To: test <webmaster@xxxxxx.eu>' . "\r\n" ;
$headers .= 'X-Mailer: PHP/' . phpversion();
Hoop snel hulp te krijgen
Ik heb sinds vorige week een Vserver (beta-C) bij strato.
Nu had ik in het verleden bij protagonist en server4you geen problemen met het versturen van HTML mail vanaf de website. Echter sinds in bij strato zit wel. Het probleem lijkt in de header te zitten maar ik kom er naar uren zoeken nog steeds niet uit.
Ik ben op zoek naar andere lotgenoten die het zelfde probleem hebben (gehad). Wellicht hebben jullie een oplossing? Ik begin ook te denken dat het wellicht een instelling op de server is waardoor het niet werkt, echter gaat mijn kennis hierover niet ver genoeg.
De header die ik nu gebruik:
$headers = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n"
$headers = 'From: Birthday Reminder <birthday@example.com>' . "\r\n" ;
$headers .= 'Reply-To: test <webmaster@xxxxxx.eu>' . "\r\n" ;
$headers .= 'X-Mailer: PHP/' . phpversion();
Hoop snel hulp te krijgen